Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pimaude schreef:Wow oliebol. Wat negatief. Ik vond het heel fijn als ze mijn babypaard aaiden, blijft ze mooi braaf!! Zolang er niet gevoerd wordt zie ik geen problemen. Sinds wanneer heeft een pony het alleenrecht op jou en niemand anders?
kitsunemimi schreef:Jeetje wat een zure lucht waait hier weer,
geeft mij echt een beetje,
"nee alleen ik kan op hem rijden Arabische zwarte hengsten vibes"
Dat je andermans paarden niet moet voeren is 1.
Een gegeven
2. Blijf met je poten van andermans bezit af. (fragiel als het gaat om een paard (veulen) wat aan de openbare weg staat) .
Ik vind t een heel lief iets,dat ts een momentje pakte en daarmee iemand complimenteerde.
Als ze het niet had gezegd had niemand het geweten en dat belerende toontje, en aan toetsenbordkruisvaarders
Zet je veredelde Frikandel achter slot en grendel als je niet wil dat iemand met zijn sappige tengels je edele Dier een teken van genegenheid geeft.
superpony schreef:kitsunemimi schreef:Jeetje wat een zure lucht waait hier weer,
geeft mij echt een beetje,
"nee alleen ik kan op hem rijden Arabische zwarte hengsten vibes"
Dat je andermans paarden niet moet voeren is 1.
Een gegeven
2. Blijf met je poten van andermans bezit af. (fragiel als het gaat om een paard (veulen) wat aan de openbare weg staat) .
Ik vind t een heel lief iets,dat ts een momentje pakte en daarmee iemand complimenteerde.
Als ze het niet had gezegd had niemand het geweten en dat belerende toontje, en aan toetsenbordkruisvaarders
Zet je veredelde Frikandel achter slot en grendel als je niet wil dat iemand met zijn sappige tengels je edele Dier een teken van genegenheid geeft.
Je eigen reactie is 10x zuurder dan mensen die onderbouwen waarom ze het liever niet hebben.
En onze paarden lopen 24/7 vrij rond, staan niet achter slot en grendel, maar zijn vanaf het pad niet te bereiken. Dat kan ook. Nooit gedoe meer.