Champagnes in miniformaat.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Laureas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-22 20:49

Bambi1995 schreef:
Aaah oke, duidelijk. Ik ben me een beetje aan het oriënteren in minipaarden dus dankje voor je uitleg!

Geen probleem, 34 inch is trouwens 86cm maar aangezien er op het laatste maanhaar wordt gemeten is er veel verschil per paard.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 20:53

Laureas schreef:
Snippergroen, eerlijk, ik moet ze zelfs bijvoeren, vooral King is moeilijk op gewicht te houden, hij is een moeilijke eter en ik moet echt mijn best doen om hem genoeg vetjes te laten krijgen. Dit zijn dan ook geen shetjes hé. ;)

Jorex, deze dekhengsten gaan alleen naar keuringen, het vergt al heel wat voor hen, om ze te trainen, keuren en dan te laten dekken. King is bijvoorbeeld nu wat té mager, dus shows lopen zou net dat tikje teveel zijn. Maar ik ben het wel van plan met zijn nageslacht. :)

EllyC, nadeel van deze te sociale hengsten is dat ze steeds te dichtbij komen staan en nergens bang van zijn of onder de indruk om hun aandacht te krijgen. Dus het is niet makkelijk om ze net goed te laten poseren, ik ben al heel blij dat de fotografe die paar halve secondes heeft kunnen gebruiken om toch nog een deftige shot te maken. En veel van de minipaarden fotografen gebruiken teveel photoshop, dus ik hou wel wat van natuurlijkere foto's.

Voor de rest dank je voor de complimentjes. <3

Nou hier nog een bak complimentjes erbij hoor. Ik vind ze heel erg gaaf!