Yoyeux Coeur Lestzous officieel jaarling..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maflinger_S

Re: Yoyeux Coeur Lestzous officieel jaarling..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 23:37

Yep. :j

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 23:46

Ja met de huidige brandstofprijzen is dat niet grappig :P ahhhh nee ik combineer het gewoon een keer met een bijna lege brandstoftank :P dan levert het meer op dan enkel een blij Penny hartje :P

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 10:43

Wat is hij toch onwijs knap!!
Hij is echt een van mijn bokt lievelingen hoor. Zo enorm knap knap.

Een jaar alweer.

Die stoei foto's; heerlijk!
En je hebt hem goed opgevoed dat hij dat bij jou niet doet.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 11:09

Zou je Rêve de volgende keer niet door een pony laten dekken ? :D Als die zo’n grote veulens geeft… :')

Hij is mooi. <3

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-22 12:45

Neon schreef:
Ja met de huidige brandstofprijzen is dat niet grappig :P ahhhh nee ik combineer het gewoon een keer met een bijna lege brandstoftank :P dan levert het meer op dan enkel een blij Penny hartje :P

_O- zo laag staat de brandstof hier ook niet meer.

DuoPenotti schreef:
Wat is hij toch onwijs knap!!
Hij is echt een van mijn bokt lievelingen hoor. Zo enorm knap knap.

Een jaar alweer.

Die stoei foto's; heerlijk!
En je hebt hem goed opgevoed dat hij dat bij jou niet doet.

Gelukkig niet. :oo Dan krijgt ie een probleem als ie dat ooit zou proberen. :o Nee tussen het spelen door komt hij bij mij even staan knuffelen en als Vigo te enthousiast is en te dicht bij me komt bijt hij veelal naar Vigo voor ik kan reageren. _O- Ik wilde geen dominante hengst in de opfok maar het ziet er naar uit dat ik eentje heb. :))
Maar ik krijg ook regelmatig de opmerking dat ik wel erg streng voor hem ben als ze me met hem bezig zien daar. :+ Wat hij niet mag als hij 400kg weegt, mag ie nu ook niet.

jokari schreef:
Zou je Rêve de volgende keer niet door een pony laten dekken ? :D Als die zo’n grote veulens geeft… :')

Hij is mooi. <3

:= Ze is gedekt door een pony.. :))

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 13:54

Ayasha schreef:
jokari schreef:

Hij is mooi. <3

Gut ja da’s waar ook…
Volgende keer een C-pony ? :')

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 14:01

Knap kind is het.

Dusss, wie is de volgende hengst voor Reve? :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-22 14:49

jokari schreef:
Ayasha schreef:

Gut ja da’s waar ook…
Volgende keer een C-pony ? :')

_O- Dat zei een vriendin ook al. Maar ben bang dat het kind dan te klein gaat uitvallen. Ik verwacht dat hij ongeveer zo groot gaat worden als Rêve (klein paard dus) wat ideaal is voor mij in feite. Dan zijn ze paard genoeg om in België niet te veel gezeur mee te hebben en toch klein genoeg dat ik niet hoef op te zadelen met een krukje. _O-
Als hij ook groter wordt dan is het zo. Hij zal geen tien cm groter worden (dan verslaat ie zijn eigen DNA _O- ) dan zou hij max rond de 1.60 worden en dat is ook prima. :+

Thioro schreef:
Knap kind is het.

Dusss, wie is de volgende hengst voor Reve? :D

Joy moet minstens 3 zijn voor Rêve gedekt wordt als ze terug gedekt wordt dus daar heb ik nog geen antwoord op. Ik heb graag een "jong paard" naast een "meer ervaren paard". Rêve lag met de dracht van Joy wel snel "uit" maar als we Joy willen laten goedkeuren veronderstel ik dat ik mijn handen vol zal hebben aan Joy klaar maken. Sam zal tegen dan vermoed ik niet meer "echt" getraind worden. Gewoon nog thuis voor de leuk en om hem in conditie te houden. Die is tegen dan 20. Ik houd wel een beetje de ponyhengsten in de gate. Ik geef eerlijk toe dat ik er graag terug een creme hengst op zou willen. Ik heb een merrie met een leuk kleurtje en kwaliteit. Ik zou het leuk vinden om het kleurtje en de kwaliteit verder te zetten. :) Heb een paar duitse pony hengsten gezien die me wel aan stonden (beetje vergelijkbaar met cassanova wat duidelijk een goed resultaat geeft icm Rêve) maar dan is de vraag ook of je het sperma hier krijgt natuurlijk. :+
Ik zou haar volgend jaar ook op wedstrijd willen nemen. Misschien dit jaar al. Ze is er ruim klaar voor, ik treuzel gewoon. _O-

Unru

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 17:44

Gefeliciteerd! Wat een knapperd