If the plan doesn't work, change the plan but never the goal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-22 10:26

Echt hele lieve woorden van jullie allemaal :o <3

hagelslag schreef:
Toch echt fijn als je uiteindelijk fijn rond kunt rijden.

Mag ik wel opmerken dat het vooral op de 2de foto zichtbaar is dat je zadel te klein is voor jou.
Je zit op de achterlepel waardoor de druk niet goed verdeeld word.

Klopt, ik ben alleen hard op weg met afvallen en pas alweer veel beter in het zadel nu :)

Dankje Fly_high, ik kan nu inderdaad eindelijk zeggen dat we een combinatie zijn, het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat :D

Captain, op die foto stralen we toch wel beide he :D <3

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 10:30

Wat een prachtig positief verhaal. En je topic titel sluit mooi aan. Nog heel veel mooie jaren samen gewenst

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 10:47

Ik vind het ook echt zo tof dat je hebt doorgezet. We hebben toen best veel cotnact gehad en ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het nog zo'n positieve wending zou krijgen. Want ik had het ook niet gek gevonden als je ervoor had gekozen om hem weg te doen. Maar daarom is het helemaal tof dat je hebt doorgezet en niet meer angstig bent! Op naar nog vele jaren met deze knappe vent :D *\o/*

_Tarzan

Re: If the plan doesn't work, change the plan but never the goal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-22 11:23

Earth, geloof mij, ook ikzelf en zelfs mensen die ons kennen hadden een hard hoofd in mijn plan :')
Hoe vaak m'n vriend tegen mij gezegd heeft, verkoop hem toch, dit komt toch niet meer goed.
Maar blij dat het gelukt is met m'n knapperd <3

divided

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 12:37

Wat fijn om te lezen, echt super knap dat je hebt doorgezet en jullie zo een team zijn geworden. Veel geluk samen! Je hebt een knap paard.

Mirjam79

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 13:08

Wat een mooi en positief topic! Daar kan menig mede bokker energie en motivatie van krijgen!
Wat fijn dat je dit wilt delen. Wat een mooie band bouwen jullie op.
Jullie zijn een knap stel.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 13:15

_Tarzan schreef:
Earth, geloof mij, ook ikzelf en zelfs mensen die ons kennen hadden een hard hoofd in mijn plan :')
Hoe vaak m'n vriend tegen mij gezegd heeft, verkoop hem toch, dit komt toch niet meer goed.
Maar blij dat het gelukt is met m'n knapperd <3

En ik ben blij voor jou, want het is een waanzinnig leuk dier! En ik denk dat hij je als persoon ook misschien wel heeft laten groeien, dus hij is niet zomaar in je leven. <3

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 13:22

Wat mooi dat het jullie is gelukt om toch samen een weg te vinden. Dapper hoor! Het paard heeft het maar getroffen met jou.
Veel succes en plezier voor de toekomst gewenst.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 15:24

_Tarzan schreef:
Echt hele lieve woorden van jullie allemaal :o <3

hagelslag schreef:
Toch echt fijn als je uiteindelijk fijn rond kunt rijden.

Mag ik wel opmerken dat het vooral op de 2de foto zichtbaar is dat je zadel te klein is voor jou.
Je zit op de achterlepel waardoor de druk niet goed verdeeld word.

Klopt, ik ben alleen hard op weg met afvallen en pas alweer veel beter in het zadel nu :)

Dankje Fly_high, ik kan nu inderdaad eindelijk zeggen dat we een combinatie zijn, het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat :D

Captain, op die foto stralen we toch wel beide he :D <3

Het was ook niet bedoeld om te zeggen dat je te zwaar bent/was.
Maar vooral omdat het gewoon vervelend op de rug kan drukken bij het paard en daardoor soms of blessures of vervelende schrikreactie bij het paard

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 21:03

Wat een mooi verhaal, maar ook, wat een mooie wezens zijn jullie! Jij bent een knappe meid, maar hij is een heel aansprekend dier. Op foto 5 en 6 zie je een heel zorgelijk dier, maar wel een die heel graag wil. Graag wil vertrouwen. Ik had die foto's al ergens op Bokt al eens gezien en die uitstraling viel me toen ook al op

Veriye

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 21:29

Wat fijn dat je hebt doorgezet! Zelf zit ik in een soort gelijk ¨project¨.
Bijna 5 jaar geleden mijn eerste paard gekocht, ook een Spanjaard en hij heeft een rugzak waar je u tegen zegt.
Nu 5 jaar later stappen wij eindelijk rustig door de bak. Het doel is om lekker buiten te rijden. En ik heb goede hoop dat dit ook gaat gebeuren.

Dus nogmaals, knap dat je hebt doorgezet! Ik wens jullie vele mooie uren samen en km´s! *\o/* <3

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-22 19:25

Lieve woorden weer van jullie allemaal, dankjewel :o <3

Mirjam79, dat is wel een heel mooi compliment, dat ik een voorbeeld ben voor anderen, dankjewel!

Earth, je slaat echt de spijker op z’n kop, bizar dat je dat via je schermpje opmerkt, ik ben enorm in zelfverzekerdheid gegroeid inderdaad en Fuego heeft daar zeker een rol in gespeeld <3

Hagelslag, ik vatte het ook niet negatief op hoor, ik wilde alleen even laten weten dat ik inmiddels beter in het zadel pas :D

Hevonen, wat lief <3 en klopt helemaal, hij wil zo graag maar ergens in hem blokkeert er iets. Toen ik hem net had sloot hij zich compleet af van de buitenwereld als ik met hem bezig was, inmiddels doet hij dat bij mij stukken minder maar zodra er vreemden zijn bevriest hij weer, sneu hoe mensen een dier zo kunnen maken eigenlijk ..

Veriye, wauw dan ook zeker petje af voor jou dat je al 5 jaar zo’n geduld hebt! Maar laten we eerlijk zijn, zo’n paard leer je uiteindelijk misschien wel het meeste van!

Veriye

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 21:11

Dankje...ik zou het gewoon niet over mijn hart brengen hem nu nog weg te geven..wie weet waar hij zou terecht komen.

En je hebt gelijk..Ik heb zo ontzettend veel geleerd en zou het weer doen.