Tja ik ben geen polo expert. Maar ze hangen veel naast hun paard om de bal te slaan. Lijkt me dat de schoft en de schouder dan het meest stabiele punt is om dat te doen.
Kijken of het lukt om er binnenkort nog een keer heen te gaan. Ik wil kijken of ik een leuke plek kan vinden voor mijn paarden als ik besluit deze mee te nemen.
Wat een leuk topic! Ik heb echt genoten van je verslag en de foto;s! Zie nu dat jullie huis te koop is gezet, spannend hoor! Ik blijf je volgen heel veel succes met alles wat komen gaat
bamisalami
Geplaatst: 22-03-22 13:23
Wauw, wat een mooie ervaring! En ook gelijk stappen ondernemen, goed zeg!
Mooi huis ook, heb het even doorgestuurd naar een collega die iets zoekt in Harderwijk. Het is alleen lastig, ze komen er moeilijk tussen.
lizard
Geplaatst: 22-03-22 13:33
Wat leuk,sure_lee. Een hele stap. Maar ik hoop voor Julie dat het gaat lukken.
Ook erg leuke fillmpjes!
Laatst bijgewerkt door lizard op 22-03-22 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Bedankt allemaal! Ondanks dat het maar 1 van de vele stappen is die we moeten zetten begint het nu voor mijn gevoel al wel vorm te krijgen met de verkoop van het huis.
@ bamisalami. Wat lief. Mochten ze een bezichtiging plannen, laat dan via PB even weten wie het zijn.
Leuk dat er meerdere mensen willen volgen. Geen idee wanneer ik weer een volgende stap te melden heb, maar ik zal het in dit topic bijhouden.