Ohh wat een leuke combi!! Wat een knappert zeg! Hoe is ze qua draf, is dat nog een beetje vlak?
Ibbel
Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-21 09:00
Voor zover ze draaft (want meestal is het foxtrot) is ze ook in draf heel vlak Foxtrot is een dusdanig vlakke gang dat je niet kunt/hoeft licht te rijden, want daar zit ook geen (echt) zweefmoment in. Haar tölt (voor zover ik die een paar keer een meter of 30 meter gevoeld hebt) is zacht als boter, echt de tölt van een Paso. Dat is zó kicken joh, dat ze dat bij voldoende ontspanning zo spontaan aanbiedt
Leuk alle reacties trouwens. Ben inderdaad heel blij met hoe ze gelukt is. In Duitsland is dit overigens geen ongewone kruising, dus ik wist wel een beetje waar ik aan begon.
Tilmar
Geplaatst: 25-11-21 09:08
Wat een leuk verhaal! En mooi gelukte kruising Moet toch speciaal zijn zo op je eigen fokproduct!
Die heeft een sjieker hoofd dan mijn 100% AV! Wat een tof dier! En dan nog met extra gangen, heel gaaf. Lijkt me best een knutsel om die 5? gangen netjes uit elkaar te houden straks, of valt dat mee denk je?
Hoe dan ook, een mooi maatje, in alle betekenissen van het woord
hiphopje
Geplaatst: 25-11-21 12:25
koend schreef:
Compeet iets anders dan wat ik doe, maar de passie is dezelfde!
Je paard is prachtig en jullie verhaal samen ook. Heb je filmpjes. Ik ben wel nieuwsgierig naar die mix van gangen!
Ik heb geen filmpjes waar de verschillende gangen herkenbaar op staan. Iets met een echtgenoot die wel een camera kan bedienen, maar de gangen gewoon niet duidelijk herkent en dus niet ziet wanneer hij moet filmen.
We liepen gisteren met de honden en één van de twee tölt ook af en toe. Dat zag hij ook pas na 3 keer aanwijzen