Cassidy schreef:Wat is dat zwarte op dat biervat?
het schild, daar staan alle namen op van mensen die ooit de metworst hebben gewonnen, dat wordt bij de winnaar omgehangen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kyrkelover schreef:die eerste foto is joey en ik ik geloof peter jansen en die laatste foto is peter en die vierde foto is kevin en nick.
maar ik vraag straks wel aan mijn vader wie dat allemaal zijn die fotografeerd ze de hele dag hij is de leider van het foto team van de metworst
Cassidy schreef:Wat is dat zwarte op dat biervat?
Miss_Petit"]Liena ging echt schattig
Joey en Jade van Manege Bergemo?
[/quote]Ja
[quote="LovingTweety"]
Haha die race met die knollen is grappig, ging dat erg hard?
[/quote]Een stuk minder hard dan de 'normale' paardenrace, maar het gaat flink hard jaEn daarbij knallen die paarden ook nog steeds tegen elkaar aan, dus volgens mij hebben de ruiters daarna een beetje blauwe benen
[quote="MarianneR"]
Maar heb jij dat toevallig zien gebeuren, dat paardje dat is overleden??
[/quote] Gelukkig niet! Lijkt me geen prettig gezicht om te zien, dus ik ben blij dat ik er niet veel van meegekregen heb.
[quote="Janneke18 schreef:die foto van liena
kyrkelover schreef:Volgens mij was het wel de winnaar maar hij rende in het begin in elk geval wél voorop en had een erg grote voorsprong.En daaronder en dat is naar mijn mening en naar mama en papa zijn mening niet de winnaar stefan hermans.
Die was ook laatste toen ik het fotografeerde, maar je hebt gelijk dat alles mensen naar links kijken. Ik weet ook niet waarom, want ik weten zéker dat het de achterste was omdat mijn camera niet wilde reageren.Citaat:en de tweede foto van de knollenrit ik weet niet hoeveelste die was ,annetje zegt laatste kan best maar lijkt onlogisch want de mensen kijken nog naar links, maar misschien was hij niet laatste toen annetje fotografeerde.
Janneke18 schreef:Liena ging echt schattigdie foto van liena