Die rode set is indd heel tof, vooral met die laarzen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We zijn nu langzaam weer aan het opbouwen. En ze heeft er weer veel zin in! Ze wordt echt gelukkig van het zien van de hindernissen na zo'n lange stop. 

Benzz schreef:Ieder paard kan over een 1 meter parcours. Dat maakt het paard geen springpaard. Een springpaard is een paard die simpel een 1.40 parcours of hoger springt.
Het is dus echt je eigen beeldvorming wat een springpaard is...........ik zie een draver over wat huppeltjes gaan, maar waarbij ruiter en paard heel veel lol hebben. Ook belangrijk!

Lekker belangrijk hoe hoog ze in het niveau staan.
En inderdaad die andere vooroordelen.. Kan niet galopperen.. Jawel hoor! Zijn knettergek.. Nee, makkelijkste paard dat ik tot nu toe gereden heb. Of ook zoiets.. "Leuk paard heb je! Wat is het voor één?" Ik: "een Draver!" En die andere persoon: "Oh...". Ja, je vond hem net nog leuk, is er iets veranderd intussen? Ach, moet iedereen maar zelf weten, als wij maar blij zijn met onze toppers. Wij weten wel beter! Die van jou is ook heel leuk!
Ze springt ook mooi! immanuela29 schreef:Hier zijn trouwens nog wat leuke springmomenten
[ [url=m/kSKXqf.png]Afbeelding[/url] ]
(Ze zette een beetje vroeg af)
[ [url=m/SBvJ6f.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/P3rFeO.png]Afbeelding[/url] ]
Overmorgen verhuizen we naar onze nieuwe stal! Dan ga ik opzoek naar een springtrainer!

DuoPenotti schreef:En uh mijn merrie kan echt geen 1 meter parcours springen. Die haalt deze sprongen echt niet.

Autumnn schreef:Ik denk inderdaad dat een gezond paard echt wel 1m moet kunnen springen. De een wat makkelijker dan de ander, dat wel![]()
Mijn pre springt zonder moeite 1m30, terwijl dat ras nou ook niet echt bekend staat om hun springkwaliteiten
dus dan zit ik liever op een paard dat voor 1m sprong nog lang niet zijn best hoeft te doen
Benzz schreef:Ieder paard kan over een 1 meter parcours. Dat maakt het paard geen springpaard. Een springpaard is een paard die simpel een 1.40 parcours of hoger springt.
Het is dus echt je eigen beeldvorming wat een springpaard is...........ik zie een draver over wat huppeltjes gaan, maar waarbij ruiter en paard heel veel lol hebben. Ook belangrijk!