Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BrightBren schreef:Alweer zes jaar geleden mijn knappe Bo daar gekocht als veulen! Nog steeds zo blij met hem!
Wie weet dit jaar ook even kijken, maar dan wel echt alleen kijken ha ha…![]()
[ [url=m/gxrU5y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VQemQ4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8avJlt.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SK4Jnm.jpg]Afbeelding[/url] ]
roekes schreef:Gaat de paardenmarkt wel door? Ik las in de plaatselijke krant dat er alleen een warenmarkt is en geen paardenmarkt omdat er uit heel veel landen mensen komen
Kalea schreef:Zijn er ook mensen die daar paarden verkopen? Waarom zou je er met een paard heen gaan? Welk voordeel tegenover thuis verkopen (als het een gezond paard is)?
Dit is geen oordeelStel gewoon de vraag, want denk niet dat we nog paardenmarkten hebben in België?
Kalea schreef:Zijn er ook mensen die daar paarden verkopen? Waarom zou je er met een paard heen gaan? Welk voordeel tegenover thuis verkopen (als het een gezond paard is)?
Dit is geen oordeelStel gewoon de vraag, want denk niet dat we nog paardenmarkten hebben in België?
_Mir schreef:Lijkt me toch wel leuk om eens heen te gaan, maar helaas te ver en lijkt het me wel moeilijk om met lege handen thuis te komen. Voorlopig niet in de gelegenheid voor een eigen paard helaas qua tijd.
Bestaat de paardenmarkt in Hedel eigenlijk nog?
Carri schreef:Kalea schreef:Zijn er ook mensen die daar paarden verkopen? Waarom zou je er met een paard heen gaan? Welk voordeel tegenover thuis verkopen (als het een gezond paard is)?
In Sint Lievens Houtem is elk jaar een grote paardenmarkt.
robert45 schreef:Kalea schreef:Zijn er ook mensen die daar paarden verkopen? Waarom zou je er met een paard heen gaan? Welk voordeel tegenover thuis verkopen (als het een gezond paard is)?
Snelle verkoop en direct betaald en afgehandeld.
Verkoop bij huis geeft ook altijd veel werk. Mensen willen uitgebreid komen kijken, komen plots niet opdagen, willen ineens allemaal voorwaarden. Of ze komen langs en uiteindelijk willen ze er nog even over nadenken en dan na een halve week een berichtje dat het niet meer hoeft. Of graag even reserveren tot het weekend etc etc.
Daphara schreef:Joh, ik vind die “paarden voor de slacht” verhalen ook altijd zo’n dooddoener. Alsof er ineens geen of minder paarden naar de slacht zouden gaan als er geen paardenmarkten meer zouden zijn. Ik zie echt niet hoe het één ook maar verantwoordelijk gehouden kan worden voor het ander.
Ik denk juist dat nog wat paarden, die misschien anders sowieso naar de slacht gegaan zouden zijn, met een markt tenminste nog een kans hebben om bij een leuke particulier terecht te komen.