Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daihyo schreef:Oh zover heb ik me er dan weer niet in verdiept. Dat is wel maf. Vind het inderdaad voor mijn chauffeur dan ook een beetje banketstaaf.
Onali schreef:Ja echt zo jammer dat het nog zo relatief onbekend is. Empe zit gunstiger maar heeft mi teveel restricties, zoals idd publiek en verplicht volgen van clinic met beperkt aantal oefeningen.
En Tilburgs is kwa prijs veel beter, meer vrijheid maar de locatie is verre van handig.
Oostenrijk ziet er ook heel gaaf uit, maar denk dat ik die ook iets te ver weg vind
Ultieme droom zou echt het Oregon center zijn.
Mando schreef:Dit is een... hier wordt je toch blij van... topic.
Het plezier straalt er vanaf.
Hartstikke goed dat je er ook op bent gegaan weer een overwinning voor jezelf.
Noisy schreef:Wat ontzettend gaaf zeg! En als klap op de vuurpijl ook nog eens erop. Super
Mellers schreef:Wat gaaf! Super leuk om te zien en goed gedaan!!
tuija_r schreef:Supergaaf!Lijkt mij ontzettend leuk om zoiets te doen
Captain schreef:Wat een waanzinnig leuk idee! Heerlijk om te zien hoeveel plezier jullie er beide in hebben, en hoe hij je vertrouwt!
Tinkermuts schreef:Super gaaf, wat een leuk stel zijn jullie ook.
Ik ga zaterdag voor de eerste keer, maar dan in Empe.
Ik vind het juist wel fijn om eerst eens een clinic te volgen.
Waar was dit?
SusanH schreef:Ik kan alleen maar zeggen: wauw wat stoer van jullie samen!
The_Cat schreef:Wat een leuke foto's! Moet wel ongelooflijk leuk geweest zijn om te doen! Mag je terecht fier op zijn!
Marizi schreef:Wauw, wat super goed! Kun je super trots op zijn![]()
![]()
MariaMaaike schreef:Wat super leuk dit! Snap helemaal dat je op een roze wolk zit
Oscar schreef:Wow! En wow!
Wat is Rock mooi uit gezwaard en wat is ie in een prachtige conditie. Hij was altijd al knap hoor, maar destijds was het gewoon nog een nozem en nu is het echt een Meneer. En nog een stoere Meneer ook.
Bizar ook dat hij 'al' 10 is. Voor mijn gevoel klopt dat niet, maar ja, 't zal wel. Dit soort weetjes zijn over het algemeen bekend dus we geloven het
Jullie hebben samen goed werk verzet!
Hasjam_Poe schreef:Geweldig![]()
![]()
Mooie foto's ook!!!
Tinkermuts schreef:Ga ik ook eens kijken bij Tilburgs, ik dacht dat er maar 1 was in NL haha, fout gedacht
Dabo schreef:Wat een gaaf paard, en foto's!![]()
Ik ga de 21ste naar Empe met mijn 20 jarige merrie. Weet nog niet of ik onder het zadel doe of aan de hand. Allebei lijkt me heel leuk!