Ik durf wel, kan niet wachten tot ik het stadion weer in mag. Maar aangezien ik niks meer met mijn ponys doe, afgezien van verzorgen, heb ik weinig interesse in paardenevenementen
Sadira
Geplaatst: 02-07-21 12:05
Helaas kampt ponylief nog met een blessure, dus die kan niet mee. Ik moet nog even kijken of ik zelf dan wel langskom, gewoon als bezoeker. Maar ik heb beide prikjes gehad dus ik voel me weer iets vertrouwder om weer onder de mensen te komen als er gewoon voorzichtig gedaan wordt en goed nagedacht wordt.
Jorex
Geplaatst: 02-07-21 12:14
Helaas zijn mijn ouders dan op vakantie dus ik heb niemand om mee te gaan (Sleep normaal mijn moeder mee naar dit soort dagen). Ik ben al tweemaal gevaccineerd (Ik blijf willen zeggen ingeënt), dus ik durf wel weer hoor. Als er nog iemand is uit Friesland waar ik eventueel mee samen zou kunnen gaan dan zou ik erg graag willen komen. Ik doe veel dingen aan de hand met mijn shetties, wel met bit mennen, zonder durf ik niet met die pittige typejes van mij.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 02-07-21 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt
black_kelpie
Geplaatst: 02-07-21 12:14
Ik kan dit jaar niet, maar vorig jaar was het echt fijn georganiseerd dus ik zou er geen probleem mee hebben om te gaan
Twiggy2008
Geplaatst: 03-07-21 15:27
AstridJ schreef:
mystery1980 schreef:
Als ik kijk wat er net in Enschede gebeurd is sla ik nog even over.
800 feestende jongeren hutje mutje in een discotheek is wel wat anders dan 800 mensen op een open terrein in de buitenlucht van een paar duizend vierkante meter.
Ik ga ook . Samen met 2 oud stalgenootjes . Ben al jaren niet meer naar een paarden evenement geweest, dus ik heb er zin in.
callippo
Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-21 21:33
Voor degenen die nog twijfelden of er wel genoeg leuke demo's te zien zouden zijn... hier is het volledige programma. Na het eerste bericht bijna verdubbeld in omvang, met een aantal bijzondere buitenlandse gasten.
Vanavond persconferentie. Wij hopen natuurlijk heel hard dat EquiDay wel mag doorgaan. Desnoods met max 1000 bezoekers. Dan gaat de kaartverkoop wel snel dicht, want daar zitten we al bijna aan
Een bezoekje aan EquiDay is écht veiliger dan boodschappen doen, alles is buiten (onbeperkt ventilatie plus UV ) en je kunt overal makkelijk afstand houden. Maar goed, we blijven wel afhankelijk van wat de ministers besluiten...
Volgens mij is het geen doorstroomlocatie? Een doorstroomlocatie is iets wat er permanent is als ik het goed begrijp? Bij evenementen staat ook dat een evenement maximaal 24 uur duurt.
Maar ik denk dat Equiday dit het best aan de gemeente kan vragen
Op de overheidssites kan ik ook alleen vinden dat kermissen onder doorstroomlocaties vallen. Vind dat van die verplichte zitplaatsen echt zo'n niet over nagedacht iets, doe dat alleen voor buitenluchttheaters etc. Doe gewoon simpel voor de rest van buiten evenementen vaste looproutes en 1 persoon per 5 vierkante meter. Waarom moet het allemaal zo ingewikkeld en vaag zijn en onduidelijk. Het staat nergens expliciet vernoemd wat ze bedoelen met doorstroomlocaties, ze noemen alleen telkens die kermis als voorbeeld.