Ik volg!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Duhelo schreef:Dat is inderdaad het probleem, je kan nu wel al een biopt laten nemen tijdens het chippen waar ze de elasticine in de huid meten, als die waardes slecht zijn heb je een cpl'er vast.
Mikita20 schreef:Duhelo schreef:Dat is inderdaad het probleem, je kan nu wel al een biopt laten nemen tijdens het chippen waar ze de elasticine in de huid meten, als die waardes slecht zijn heb je een cpl'er vast.
Kun je hier alsjeblieft iets meer over vertellen ik heb er nog nooit van gehoord en ben erg geïnteresseerd.Is dit een belastende test voor een paard of zou dit eventueel tijdens een aankoop keuring “ mee genomen “ kunnen worden ?
pien_2010 schreef:Interessant allemaal, waarvoor dank.
Ik zou het leuk vinden om , nadat dit zeer belangrijke gegeven gedeeld is, om te gaan genieten van deze kleine , de ontwikkeling, foto's enz.
TS heb je nieuwe foto's?
Tip ga morgen foto's en filmpjes maken. Dat is later zo dierbaar en zo gaaf om terug te kijken. Bv aankomst, 1ste keer kennismaking met zijn nieuwe thuis etc.
Want morgen is de grote dag
pien_2010 schreef:Ik hou wel van dat soort paardjes en ik ga je zeker volgen. Ik zie met plezier je foto's en filmpjes tegen moet.
Als ik kijk naar mijn eigen paarden, geniet ik nog het meeste van al die eerste filmpjes, omdat ik nog precies weet hoe ik me voelde. De trailer die aankwam (filmpje→ ik had brok in mijn strot en traantjes in mijn ogen), uitladen en paardje was zo relaxed en ging gelijk grazen→ zo schattig, toen naar de merrie waar hij mee samen zou gaan en we hadden een HUGE weiland voor de eerste kennismaking en de eerste uren→ de relaxedheid waarmee die twee elkaar begroetten→ zo schattig, de filmpjes daarvan→ het commentaar van ons mensen→ de blijdschap. En dat was het dan.
Ontzettend waardevol filmmateriaal en foto materiaal.
Dus ik geef je dit gewoon mee, want maar 1x is de 1ste keer.
Duhelo schreef:Jessix schreef:Ik ben ook al mijn hele leven weg van het ras, maar sinds ik hier al stille meelezer de verschillende topics heb gelezen is mijn enthousiasme wel wat minder...
Ik hoop dus dat je weet waar je aan begint TS. En om daar dan maar van uit te gaan wil ik je vooral van harte feliciteren met de aankoop van deze mooie dame. Dat ze je vriendin mag worden en blijven voor vele jaren in geluk en gezondheid.
Ik heb zelf twee trekpaarden, en ze zijn geweldig, goede karakters, pit wanneer nodig, kalmte wanneer nodig. Maar na deze komen er toch geen meer.
Ik heb alles aangepast van materiaal en trailers, ze eten dubbel zoveel, maar dat is nog ok. Maar die benen is een ramp, waardoor er ook vaker hoefproblemen zijn én hoefverzorging ook simpelweg moeilijker wordt (de mijne heeft vorige week even mijn hoefstal gemold).
Als er ooit nog een trekpaard komt, dan ga ik heel erg selecteren op cpl vrije lijnen... En dan nog heb je geen garantie.