Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eulogy schreef:Ja, niet zo handig maar het zijn maar manen, vind veel reacties hier wel heel erg overtrokken. Volgende keer even overleggen TS, maar vind het lief dat je dacht er goed aan te doen en het groeit wel weer aan
Skippy01 schreef:Ook dan zou ik een fijne verzorger er niet om laten gaan. Maar goed mijn paard heeft inderdaad 3 haren.Eulogy schreef:Ja, niet zo handig maar het zijn maar manen, vind veel reacties hier wel heel erg overtrokken. Volgende keer even overleggen TS, maar vind het lief dat je dacht er goed aan te doen en het groeit wel weer aan
Zal er wellicht aan liggen hoe lang ze eerder waren...
Mijn paard heeft manen van 80cm en een voorpluk tot haar neusgaten. Geloof me, dan vlieg je eruit als ik dit zou aantreffen
Skippy01 schreef:Eulogy schreef:Ja, niet zo handig maar het zijn maar manen, vind veel reacties hier wel heel erg overtrokken. Volgende keer even overleggen TS, maar vind het lief dat je dacht er goed aan te doen en het groeit wel weer aan
Zal er wellicht aan liggen hoe lang ze eerder waren...
Mijn paard heeft manen van 80cm en een voorpluk tot haar neusgaten. Geloof me, dan vlieg je eruit als ik dit zou aantreffen
Eulogy schreef:Ja, niet zo handig maar het zijn maar manen, vind veel reacties hier wel heel erg overtrokken. Volgende keer even overleggen TS, maar vind het lief dat je dacht er goed aan te doen en het groeit wel weer aan
Sclimpre schreef:Het ziet er niet uit, maar het groeit wel terug. Over een maand of 2 zie je daar niets meer van.
Yonker schreef:Ik neem aan dat je het ook aan je verzorger zou vertellen.
Ik heb als verzorger ook wel eens in sokken/staart/manen geknipt maar dan gewoon de puntjes van de staart bijv anders ging paard erop staan.
Is het slim van TS nee, maar gelijk eruit schoppen als het verder een fijne relatie is... tja ieder zn ding maar sommige reacties hier zijn net alsof ze het paard verminkt heeft, dit zijn enkel uiterlijke kenmerken
Poekkie schreef:Sclimpre schreef:Het ziet er niet uit, maar het groeit wel terug. Over een maand of 2 zie je daar niets meer van.
In een maand of twee groeien die manen max 2-5 cm. Die voorpluk denk ik dat je op een half jaar mag rekenen voor die weer een beetje toonbaar zal zijn. Als ze al teruggroeit, want voorplukken kunnen soms wat tricky zijn op dat vlak.
Maarja, tegen dan is het wel gewend zeker