Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
melanie20 schreef:Super gaaf dier! Dat je dat zo aandurft .....
Maar heeft hij nu een apart hoefje rechts achter
c_alsemgeest schreef:zoals ik het kan zien op de stand in vergelijking met de bewegingsfoto's lijkt het eerder dat hij hem op stand wat wijd heeft gezet. Dus met de teen wat naar de camera toegedraaid. Oftewel slechte fotograaf
Captain schreef:Ketly schreef:Ik volg mee. Ik ben wel erg benieuwd hoe het in zijn werk gaat, een paard uit Spanje kopen zonder bezichtiging! Hoe weet je bijvoorbeeld zeker dat hij goedgekeurd is? Zit er geen Nederlandse tussenpersoon tussen? En heb je bijvoorbeeld ook onderzoek gedaan naar de verkoper? Spanje is een land waar veel paarden vandaan komen waar iets mee is.
Erg mooi paard
Het is inderdaad best een risico. Maar, de manier waarop er dingen gecommuniceerd worden geeft mij wel gewoon een goed gevoel. Ze zijn heel eerlijk, ik mag alles vragen, krijg overal antwoord op, en ik kan het zo gek niet bedenken en ze wil het voor me filmen.
Als ze echt niets hadden gevonden bij de keuring dan was ik misschien een beetje achterdochtig geworden. Maar ook nu weer heel eerlijk dat er een kleine chip in een van z'n achterbenen zit maar hij daar zeer waarschijnlijk geen last van gaat krijgen. Rapport krijg ik vandaag per mail gestuurd en laat ik sowieso nog even checken door een andere arts, maar het voelt gewoon goed ofzo, kan het niet goed verwoorden.
Ik heb deze verkoper gevonden via mijn vriendin die haar kende. En ik hoor van meer mensen dat zij wel betrouwbaar zijn.Daarnaast kun je hier in Nederland ook een paard kopen met een mooi verhaal, waar uiteindelijk meer mee aan de hand blijkt te zijn. Helaas ook al een paar keer gezien.
Het is gewoon altijd een risico. En ik ga daarin uit van mijn eigen gevoel, nuchter en realistisch. Maar het voelt goed, dus ik ga er voor!
melanie20 schreef:Super gaaf dier! Dat je dat zo aandurft .....
Maar heeft hij nu een apart hoefje rechts achter
LunarEclipse schreef:Ik had 'm al in het paardenkoop-topic gezien maar nogmaals, gefeliciteerd! Hij is heel knap. Die van mij is ook een buitenlander en ook al heb je veel materiaal gezien en overlegd, het moment dat de klep openging van de paardenvrachtwagen was toch wel even spannend. Ik vond het toch wel een gekke ervaring, maar in positieve zin.
Nu nog eventjes geduld voor jou dus
Wordt transport en exportdocumenten etc ook allemaal voor je geregeld of moet je dat zelf doen?
Lisitano schreef:Wat ontzettend leuk!
Ik volgde je graag met Menno en ik gun jou een eigen dier maar dat paard gun ik jou nog meer. Volgens mij krijgt hij een fantastisch plekje met heel veel plezier samen.
Een maand, wat lang!
veerle92 schreef:(Nogmaals) Gaaf dier captainben zo benieuwd naar je eigen foto’s zodra hij er is.!
Ik heb mijn merrie 3 weken geleden ook gekocht (vanaf foto’s/filmpjes) vanuit Spanje en heb daar echt geen spijt van.! Heerlijk, braaf en meewerkend dier![]()
[ [url=m/JUCy3i.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wie heeft jou geholpen.? Toevallig Ed*th.?