Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Captain schreef:Ja tinker is natuurlijk ook een mix van rassen.. Ik ben 1.71, maar het weiland is nogal ongelijk dus ik lijk vaak groter maar valt mee.
Ja eerst afvallen vind ik wel zo eerlijk naar hem toe. Wil hem niet (letterlijk) opzadelen met mijn overgewicht.
kimmie261 schreef:Dat is een flinke jongen, met een dosis X factor
En het moet me even van het hart hoor, je bent écht niet dik en zeker niet te zwaar voor dit paard, het moet toch niet gekker gaan worden dat dit gewicht al een no go gaat zijn om te rijden, echt we gaan een beetje te erg doorslaan inmiddels.. Maar goed, ik vind dus dat je prima kan rijden op hem, en met het rijden verlies je ook je kilo's nog wel
kimmie261 schreef:Dat is een flinke jongen, met een dosis X factor
En het moet me even van het hart hoor, je bent écht niet dik en zeker niet te zwaar voor dit paard, het moet toch niet gekker gaan worden dat dit gewicht al een no go gaat zijn om te rijden, echt we gaan een beetje te erg doorslaan inmiddels.. Maar goed, ik vind dus dat je prima kan rijden op hem, en met het rijden verlies je ook je kilo's nog wel
StellaMay schreef:Wat een tank! En wat een prachtig hoofd!![]()
Hoe gaat het met jou verder, heb je het verlies van Menno een plekje kunnen geven?
Ik zag op je Instagram ook een vreselijk leuk nieuw poezekind voorbij komen?