Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jeetje77 schreef:Ik moet direct aan zo'n Thelwell plaatje denken. Ik zoek em ff op.
[ [url=m/dUI5KS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar geweldig zijn shet met veel haar.
axel_1997 schreef:haha! vorig jaar kwamen er vlak voor de paardrijles opeens twee losgebroken shetlanders door de bak galopperen. toen vond ik al dat ze op cavia's leken zoals ze achter elkaar aan renden. dat klopt dus.![]()
(voor wie nog nooit een caviarace gezien heeft, er is geen finishlijn dus de winnaar is de cavia die het meeste zaagsel uit de kooi gooit.)
boyca schreef:Hij is zo cute
kinel schreef:Wat een geweldige foto’s.
En vooral die met z’n tong eruit.
Heel mooi paardje.
kimmie261 schreef:jeetje77 schreef:Ik moet direct aan zo'n Thelwell plaatje denken. Ik zoek em ff op.
[ [url=m/dUI5KS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar geweldig zijn shet met veel haar.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga het plaatje opslaan, hahahaha...
MissYvette4u schreef:Wow ik moest een paar keer kijkeneen echte shevia
wat een bos haar
dat is lastig föhnen iedere week of niet?
StellaMay schreef:Ozzy is leuk!! Je had toch altijd 2 terrible terrors in de wei staan? Is de andere shet er niet meer? En hoe gaat het met de rest van de veestapel?
kimmie261 schreef:MissYvette4u schreef:Wow ik moest een paar keer kijkeneen echte shevia
wat een bos haar
dat is lastig föhnen iedere week of niet?
Hahaha... hij is wel een echte man he, föhnen is zo niet mannelijk...
StellaMay schreef:Ozzy is leuk!! Je had toch altijd 2 terrible terrors in de wei staan? Is de andere shet er niet meer? En hoe gaat het met de rest van de veestapel?
Ja lucky is er ook nog, ik heb inderdaad 2 van die terrors in de wei staanEn met de rest gaat het ook goed , staan lekker op het land.., ik had laatst wei foto's gemaakt maar er wordt zo weinig gereageerd op foto topics dat ik er maar niet aan begonnen ben daar een topic voor te maken..
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
en Friesje is ook alweer 25 geworden:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zo zijn ze toch nog even langs gekomen![]()
![]()
Jeetje77, de plaatjes zijn geweldig, net als die shetten, te grappig gewoon...
Marilu schreef:Haha, grappige foto's !
Shetje heeft last van een 'coronakapsel'(weet niet hoe het in Nederland zit, maar in België zijn de kappers lang gesloten moeten blijven i.k.v. corona met dus een boel uitgegroeide kapsels tot gevolg)
Maar het is absoluut een mooi beestje !
Marilu schreef:Haha, grappige foto's !
Shetje heeft last van een 'coronakapsel'(weet niet hoe het in Nederland zit, maar in België zijn de kappers lang gesloten moeten blijven i.k.v. corona met dus een boel uitgegroeide kapsels tot gevolg)
Neon schreef:Ik vind m cool
ultimate schreef:+1
[ [url=m/W2NlmJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Goudhaan1 schreef:Hij zou ook als Cousin Itt in the Addams Family kunnen spelen, wandelende pruik
kimmie261 schreef:Marilu schreef:Haha, grappige foto's !
Ozzy heeft al 14 jaar een corona kapsel, ik hou hem ook in ere
Neon schreef:Ik vind m cool
![]()
ultimate schreef:+1
[ [url=m/W2NlmJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hahaha, die is ook leuk!Goudhaan1 schreef:Hij zou ook als Cousin Itt in the Addams Family kunnen spelen, wandelende pruik
Voor Ozzy had ik een shet die Slash heette, die was nog meer Cousin Itt:
[ Afbeelding ]