Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tomorrow schreef:Prachtige foto's! Dat kan ook niet anders als je Minh laat komen! Vooral 1 is heel gaaf...
miss_lizje schreef:Tamme!
Prachtige foto's Natas!
Dat wordt moeilijk kiezen welke er aan de muur komt. Of je moet gewoon wat meer muren in je huis maken.
_Tarzan schreef:Ze zijn allemaal heel mooi!
Escada schreef:Wauw heel gaaf! Ik zou zo nr 1 als poster op de kamer willen hangen![]()
Mag ik vragen waar je leren halster vandaan komt?
xXutopiaXx schreef:miss_lizje schreef:Tamme!
Prachtige foto's Natas!
Dat wordt moeilijk kiezen welke er aan de muur komt. Of je moet gewoon wat meer muren in je huis maken.
Haha gewoon de hele schuur ook volhangen!
_Tarzan schreef:Ze zijn allemaal heel mooi!
DankjewelEscada schreef:Wauw heel gaaf! Ik zou zo nr 1 als poster op de kamer willen hangen![]()
Mag ik vragen waar je leren halster vandaan komt?
Dat is leuk om te horen!Dankje!
![]()
Het halster heb ik ooit eens op een paardenbeurs (Equitana) in Duitsland gekocht... ik kan zo thuis eens kijken of er toevallig een merkje op staat.. ik weet helaas niet meer hoe de stand heette.... ze hadden alléén maar leren halsters te koopAls zulke beurzen ooit weer door mogen gaan, kom je deze zelfde mensen geheid weer tegen in Duitsland!
LoveWithJoy schreef:Ik zou het doen haha! Ik zou niet eens een favoriet kunnen uitzoeken. Je liefde voor hem straalt er gewoon enorm vanaf en zijn liefde en respect voor jou daarin tegen ook.
Het is echt heel mooi. En wat een waanzinnig goede fotograaf!
urosa schreef:1,3,9 en 14 zijn mijn favoriet, maar het zijn allemaal prachtige foto'sHeel mooi licht, knap paard en jullie liefdevolle band straalt er vanaf!
Toverbal schreef:Oh wat is Tamme toch een lekkerding, ben gek op zijn mooie ronde vormen![]()
Ik vind foto 6 het mooiste!