genja schreef:Ts jullie zijn een leuk setje samen en fijn dat je met wat hulp soms toch even van je pony kan genieten. Ik als ook chronisch pijn patiënt kan zeggen dat dit heel belangrijk is . Geeft een hoop ontspanning , afleiding en maakt je hoofd leeg .
Over de niet zo aardige reacties van ts . Ze heeft duidelijk aam dat ze les heeft er een zadel passer is. En door het te dik zijn zal zadel waarschijnlijk ook nu niet perfect liggen . Mishandel je dan meteen je paard nee!
En door pijn en dus waarschijnlijk ook weinig Energie krijg je ook een korter lontje . En reageer je soms iets minder tactisch.
Maar kan me voorstellen dat je baalt als mensen hier over door blijven gaan .
Precies dit
Ik ben sowieso niet altijd handig in m'n verwoording, dingen komen bij mij regelmatig anders over dan ik ze bedoel. Zit het grootste gedeelte van de dag me te vervelen op de bank en had het topic geopend als iets positiefs voor mezelf en dat pakte niet helemaal uit zoals ik verwachtte/hoopte. Maar wat jij zegt genja is wel precies hoe het zit, dank voor de verwoording! En bedankt iedereen die toch z'n best doet te reageren!