Als hij bont vererft, houd ik m in gedachten voor volgend jaar.
50/50
pradadaan
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-21 19:35
Onwijs bedankt allemaal Dit is absoluut een droom die uitkomt!
Ik zag een aantal vragen voorbij komen: -hij is tijdens de keuring gemeten op 1,62. Maar ik verwacht dat daar nog wel wat bij gaat komen
-hij staat aankomend seizoen beschikbaar voor de dekdienst, dus mocht hij merries dekken dan in 2022 zijn eerste veulens.
-over zijn karakter kan ik alleen maar heel positief zijn. Het is een actief en bloederig paard maar heel eerlijk en bewerkbaar. Hij pakt dingen goed en snel op en is erg slim. Wanneer hij aan het werk moet staat hij ‘aan’ en op stal is hij super braaf en een echte knuffel.
-de verdere plannen met hem hangen even een beetje af van aankomend seizoen. Hij wordt in ieder geval dit jaar zadelmak gemaakt maar aangezien hij ook voor de fokkerij gebruikt zal worden gaat hij nog niet vol aan het werk. Het idee voor later is wel dat hij ook in de sport uitgebracht wordt maar ik heb een hele fijne ruiter voor hem en ga dat niet zelf doen.
-de kans op een bont veulen is met hem inderdaad 50/50
Rijden zelf doe ik al jaren niet meer. Ik heb er geen doel en geen plezier in. Bij het fokken ligt echt mijn hart en haal ik al mijn plezier uit. Vooral bij de weg die ik nu ben ingeslagen met als doel het fokken van fijne bonte paarden
Oh ja dat had ik helemaal niet achter jou gezocht, dacht dat je niet reed omdat je merrie geblesseerd was. Nou super leuk toch om dit als doel te hebben, je eerste fok is super best gelukt!