Roodvos schreef:Ik ben eigenlijk helemaal niet van de fototopics. Maar wat is dat een onwijs knappe pony zeg!![]()
![]()
Voor nu lekker een beetje trutten, en over een paar jaar rustig mee beginnen. Alvast heel veel plezier met deze mooie kerel.
Dank je wel!

Ja nu doe ik nog niet te veel behalve foto's maken en laatst een keer wat poetsen. Meteen paar hengsten in de wei moet je niet te veel klooien is mijn ervaring. Want die worden snel opdringerig en als je ze dan weg jaagt, dan jaag je degene die je wel wilde hebben ook weg dus die krijgt dan tegenstrijdige hulpen en dat is gewoon niet handig. Dus voor nu is het vooral kijken, keer wat aaien en foto's maken, en dan komt hij eind dit jaar, of ergens begin volgend jaar naar een stal (ik ben er nog niet uit of ik hem klaar wil maken voor de hengstenkeuring, het liefste wel, dat is gewoon een beetje hobby maar een hengst houden is gewoon minder handig of dat ik hem dit na jaar misschien toch maar gewoon laat castreren) en dan kunnen we rustig aan gewoon wat gaan hobbyen (wat wandelen, beginselen longeren/grondwerk, en vooral met vriendjes jong wezen)