Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikkedus schreef:Ik vind het echt een groot verlies voor jou, voor Europa en voor Bokt!
Ik las jullie verhalen graag mee en heb ook net weer een traan weg moeten pinken bij deze beslissing.
Wat een gaaf dier, wat een gaaf karakter en dat in een Fjord...... Ik ben(mede) daardoor echt wel anders naar Fjorden gaan kijken.
Zo jammer dat je door externe instanties en situaties, deze beslissing hebt moeten maken!
Hij gaat het ongetwijfeld fantastisch doen in Amerika. En gelukkig staat het eerste bezoek al weer gepland. Hopelijk deel je die info ook weer met ons en blijven we toch een beetje op de hoogte.
Sterkte!
Morganlefay schreef:Een troost. Gio gaat het aan de overkant van de grote plas erg naar zijn zin krijgen
Kleurtjes zijn gewild. En hij heeft de vrijheid gehad van een eigen harem en dat kan men eigenlijk van geen een gg dekhengst zeggen.
Dustinlover schreef:Voor mij als leek bij de fjorden kende ik Gio misschien wel als enigste! Heel veel sterkte en hopelijk gaat hij een mooie toekomst te gemoed in Amerika!
Ballard_L schreef:Ik kreeg even een brok in mijn keel...ik vond jullie zo’n goed stel samen. Wat moet het moeilijk zijn geweest om hem te laten gaan, ondanks dat je wist hoe mooi hij het ging hebben in Amerika. Sterkte!