Dag Gio, maak me trots in Amerika....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cariena1973

Re: Dag Gio, maak me trots in Amerika....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 05:33

Sterkte

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 09:02

Knappe Gio :knuffel: sterkte!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 10:46

Voor mij als leek bij de fjorden kende ik Gio misschien wel als enigste! Heel veel sterkte en hopelijk gaat hij een mooie toekomst te gemoed in Amerika!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 14:25

Een troost. Gio gaat het aan de overkant van de grote plas erg naar zijn zin krijgen
Kleurtjes zijn gewild. En hij heeft de vrijheid gehad van een eigen harem en dat kan men eigenlijk van geen een gg dekhengst zeggen.

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 14:51

Ik vind het echt een groot verlies voor jou, voor Europa en voor Bokt!
Ik las jullie verhalen graag mee en heb ook net weer een traan weg moeten pinken bij deze beslissing.
Wat een gaaf dier, wat een gaaf karakter en dat in een Fjord..... *\o/* . Ik ben(mede) daardoor echt wel anders naar Fjorden gaan kijken.
Zo jammer dat je door externe instanties en situaties, deze beslissing hebt moeten maken!
Hij gaat het ongetwijfeld fantastisch doen in Amerika. En gelukkig staat het eerste bezoek al weer gepland. Hopelijk deel je die info ook weer met ons en blijven we toch een beetje op de hoogte.
Sterkte! :(:)

Eatshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 15:06

Ik heb totaal geen kaas gegeten van fjorden, maar dit is in mijn ogen echt een prachtige hengst. Waarom werd hij door het stamboek niet gewaardeerd?
Mooi dat hij het ras aan de overkant kan gaan uitbreiden (daar hebben ze niet zoveel fjorden toch?) maar voor jou een pittig afscheid. Sterkte.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 16:03

Pfoeh, wat jammer zeg. Ik vind/vond Gio altijd een pracht dier om naar te kijken. Mijn hele 'paardenleven' is begonnen bij Fjorden en ik denk dat ik er altijd wel een zwak voor zou houden, eerst Fjordy en nu Gio, een beetje het Super Guus idee :)

Ik denk dat je, zeker met hoeveel ik van jullie altijd gezien hebt, een hele weloverwogen keuze hebt gemaakt. Eentje waar je waarschijnlijk nog veel aan terug gaat denken, maar je hebt Gio zo enorm veel gegeven. Het heeft mij wel geinspireerd om ook ooit een Rodblakke Fjord te willen houden, maar ik genoot altijd intens van jullie verhalen en foto's.

Heel veel sterkte, you did the right thing <3

miriammiddel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 18:13

Wat is het toch een ontzettend gaaf dier!
Wel super jammer dat je deze keuze door omstandigheden hebt moeten maken, maar vast weloverwogen een hele verstandige!

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 19:30

Ik kreeg even een brok in mijn keel...ik vond jullie zo’n goed stel samen. Wat moet het moeilijk zijn geweest om hem te laten gaan, ondanks dat je wist hoe mooi hij het ging hebben in Amerika. Sterkte!

silverdapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 21:48

Weten dat je je geliefde maatje niet helemaal meer kunt bieden wat hij nodig heeft, is één ding. Daar valt in veel gevallen nog wel een mouw aan te passen als 't echt moet, zelfs al is het niet ideaal.

Maar als een buitenkans zich dan voordoet, in dit geval een 5* verblijf waarin hij in al zijn behoeftes wordt voorzien en waar hij ontzettend gewild is...

...ik snap je keuze héél goed.

Houden van is ook loslaten.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 21:54

De liefde voor je knapperd spat van het scherm, niet alleen door de woorden en de foto's maar ook door je ontzettend dappere beslissing die je voor hem maakt.

Sterkte met het gemis en verwerken :(:)

Brandje_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 22:03

:knuffel: als stille meelezer altijd ontzettend genoten van jullie verhaal. Strekte met het gemis

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-20 16:39

ikkedus schreef:
Ik vind het echt een groot verlies voor jou, voor Europa en voor Bokt!
Ik las jullie verhalen graag mee en heb ook net weer een traan weg moeten pinken bij deze beslissing.
Wat een gaaf dier, wat een gaaf karakter en dat in een Fjord..... *\o/* . Ik ben(mede) daardoor echt wel anders naar Fjorden gaan kijken.
Zo jammer dat je door externe instanties en situaties, deze beslissing hebt moeten maken!
Hij gaat het ongetwijfeld fantastisch doen in Amerika. En gelukkig staat het eerste bezoek al weer gepland. Hopelijk deel je die info ook weer met ons en blijven we toch een beetje op de hoogte.
Sterkte! :(:)

Dank je wel :knuffel: Ik zal zeker tegen die tijd hoop foto s maken en dan delen hier!

Morganlefay schreef:
Een troost. Gio gaat het aan de overkant van de grote plas erg naar zijn zin krijgen
Kleurtjes zijn gewild. En hij heeft de vrijheid gehad van een eigen harem en dat kan men eigenlijk van geen een gg dekhengst zeggen.

Dat is zo.... hij gaat daar wel een mooie leven tegemoet wat hier niet haalbaar is. Ze zijn idd op zoek naar goede Rodblakk, zeker daar zijn ze schaars idd

Dustinlover schreef:
Voor mij als leek bij de fjorden kende ik Gio misschien wel als enigste! Heel veel sterkte en hopelijk gaat hij een mooie toekomst te gemoed in Amerika!

Dat is toch wel mooi compliment <3

Ballard_L schreef:
Ik kreeg even een brok in mijn keel...ik vond jullie zo’n goed stel samen. Wat moet het moeilijk zijn geweest om hem te laten gaan, ondanks dat je wist hoe mooi hij het ging hebben in Amerika. Sterkte!

Vreselijk!!! Valt me ook echt zwaarder dan verwacht... toch het idee dat je er niks meer over te zeggen hebt. Maar ik hou mezelf vast aan hoe graag ze hem willen en wat voor vrijheid daar heeft!

Ik heb wel van de export stal een appje gehad dat hij zich super gedraagt en heel lief is. Zoals Gio is dus <3

Afbeelding

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 17:57

Veel sterkte met het missen van deze mooie Noorse /3 man. Het klinkt als een super plek voor hem, maar is wel heel ver weg. :(:)
Het beste willen voor je paard en voor jezelf is niet altijd hetzelfde.

LoLa_108

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 18:09

Sterkte... Wat een super mooie hengst zeg! Een erg lief maar stoer koppie dat die heeft!

Sammy2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 18:13

Heel veel sterkte! Altijd genoten van jullie verhalen en wat een ongelooflijk knappe hengst is Gio!!