Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jilletje schreef:Ik snap echwel wel
Het is gewoon moeilijk om in te schatten in jouw situatie CA, want jij kan de gevolgen van eventuele filmpjes niet helemaal overzien. En dat snap ik! Maar je bent er al meerdere malen op gewezen en toen wilde je niet luisteren.
Dus ik snap wel dat mensen dan twijfelen of je deze filmpjes wel met toestemming hebt gemaakt en geplaatst.
Om iemand dan meteen te veroordelen tot zuurpruim en de naam expres verkeerd te gaan schrijven is ook niet heel stijlvol.
CoonArt schreef:Jilletje schreef:Ik snap echwel wel
Het is gewoon moeilijk om in te schatten in jouw situatie CA, want jij kan de gevolgen van eventuele filmpjes niet helemaal overzien. En dat snap ik! Maar je bent er al meerdere malen op gewezen en toen wilde je niet luisteren.
Dus ik snap wel dat mensen dan twijfelen of je deze filmpjes wel met toestemming hebt gemaakt en geplaatst.
Om iemand dan meteen te veroordelen tot zuurpruim en de naam expres verkeerd te gaan schrijven is ook niet heel stijlvol.
OK dat was dan ook niet helemaal soepeltjes, maar ik heb de lieve mevrouw gisteren nog gesproken. Maar als er gezegd wordt door een medewerkster van de Capelse Manege dat óf de filmpjes gewist worden óf dat er verdere maatregelen verder werden genomen (oei!) dan schrik je wel. Waarom denk je dat gelijk na het zien van dat bericht ik gelijk aan de slag was gegaan om meteen de hele playlist + filmpjes te wissen?(niet leuk! als ik dat niet had gedaan was ik gebanned van de manege! En dat wilde ik echt niet!)
Jilletje schreef:Maar door dat je eerder niet wilde luisteren hebben mensen nu wel zoiets van pfff heb je hém weer.
Snap je? En dat is niet omdat ze jou stom vinden maar omdat zij wel de gevolgen kunnen inschatten van eventuele filmpjes op yt.
En ik snap dat jij het heel vervelend vind als mensen op je letten, ze bedoelen het niet altijd kwaad
CoonArt schreef:Jilletje schreef:Maar door dat je eerder niet wilde luisteren hebben mensen nu wel zoiets van pfff heb je hém weer.
Snap je? En dat is niet omdat ze jou stom vinden maar omdat zij wel de gevolgen kunnen inschatten van eventuele filmpjes op yt.
En ik snap dat jij het heel vervelend vind als mensen op je letten, ze bedoelen het niet altijd kwaad
Ahja, op die fiets. Snap het wel!Zoooooooooooo.......... en nu weer heerlijk van het (paarden-)leven genieten!~
CoonArt schreef:Bedankt allemaal, en filmen/fotograferen vindt de eigenares helemaal niet erg. Sterker nog, ik heb haar YT kanaal aan haar doorgegeven en wat foto's van de paarden doorgemaild (die zij ook heel mooi vond)