Knappe Flex door Claudia Dermois!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-20 15:42

BriPi schreef:
xPearl schreef:
Dankjullie! :D

@BriPi
Ja! Ben er ook heel blij mee. Beetje bij beetje leert hij steeds meer over de paarden, maar ook alles er omheen. Zelfs rijtechnisch begint hij dingen te zien. Zo leuk om dat dan te horen. Hij vind het ook altijd geweldig als ik weer een concour heb etc.
Dus toen ik die foto zag kreeg ik echt kippenvel, haha! <3

Oh wat leuk! Ik wou dat ik mijn vader zo ver kreeg haha.

xPearl schreef:
Hahah neee Simone. Hij stond op sommige foto's écht los _O-
Mijne is gewoon braver dan de jouwe O:)

Haha ook braver dan mijn twee schijtlanders. En ik dacht ze nog redelijk opgevoed te hebben. :P Super dat hij zo braaf is, altijd handig he. :D

Haha, hij had er eerst ook niks mee hoor. M'n ouders hadden een paard gekocht zovan; 'Hier heb je een paard, nu niet meer zeuren' :'). Na een tijdje op de eerste stal te hebben gestaan heeft hij kunnen regelen dat mijn paard bij m'n instructeur op stal kon staan. Hier ben ik actiever gaan trainen en concoursen starten wat heel goed ging. En m'n instructeur heeft m'n vader ook veel uitgelegd over alles.
Nadat ik m'n eerste paard had verkocht en een jonkie terug had gekocht, vond m'n vader het helemaal leuk. Dat was ook een superleuk paard en alles ging ook erg goed.
Dus langzamerhand is hij er ook ingerold, haha!

Jaa, ben ook heel blij met zo'n braaf ding! Hij vond het allemaal wel megaspannend. Spannend genoeg om niet weg te rennen _O-