Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rubs schreef:Haha ja, dat is leuk om te zien, maar niet altijd heel handig want Naranja heeft verlatingsangst als Yerba er niet is.Geweldig, die hebben gelijk een klik.
Pandora2 schreef:Hihi, wie weet wat de toekomst nog brengt.Ik wil wel zo'n oreo koekje of de blekere versie ervan in mijn weide hebben![]()
rikvasen schreef:Drie dan nog wel, dat zal een grote weide moeten zijn...Pandora2 schreef:Ik wil wel zo'n oreo koekje of de blekere versie ervan in mijn weide hebben![]()
Ik ook 3 graag! plus de weide dan maar..
Lienboon schreef:Ja toch! Vanochtend werd ik zo begroet:Ooooh criollos![]()
wat een rijkdom!!
Lukasje schreef:Dankjewel!Wauw zeg, die zijn gaaf !
BriPi schreef:Ja he!Aliaa is prachtig, maar die twee criollo's...Echt mijn type paardjes, lekker speels en dan die kleurtjes, ik smelt gewoon. (Ik ben echt niet jaloers... misschien een beetje dan...
)
Hopelijk krijgen we meer van ze te zien, wat een mooie paardjes heb je (met aparte namen haha).
Edit: Ik moet echt hard lachen om sommige reacties.Jullie zijn echt geweldig met woorden.
tamary schreef:Ik weet het, maar die plukjes manen vind ik echt niet mooi, dus die hebben we er zondag meteen afgeknipt.Niet ingereden Criollo en dan alle manen er af.![]()
In Argentinie/zuid-amerika hebben alleen de geheel opgeleide paarden alle manen er af. Korte staarten zijn ivm plak/stekelstruiken die anders de plukken staart er uit trekken en dus enkel in de regio's waar dan van toepassing is.
Ik had er een die daar opgeleid was nog. Super paard, helaas overleden.
Kristy1998x schreef:De kleurtjes, vlekken en stippen die ze bij Trojano staan hebben... Daar word je echt hebberig van.Wauw wat zijn ze gaaf!
Leuke kleurtjes ook.
Indy_Mouse_9 schreef:Mij hebben ze wijsgemaakt dat naranja sinaasappel betekent.Retjethorse schreef:<snip>En naranja lijkt ook niet echt vos, ze heeft namelijk heel veel witte haartjes over haar hele lichaam en lijkt net oranje te zijn.
Wist je al dat haar naam, Naranja, het Spaanse woord is voor oranje?
Leuke paarden Retjeshorse! Wat vind Aliaa er ondertussen van?
DemiSisa schreef:Aliaa!!!Ik blijf toch echt het meest fan van je Akhal-Teke, maar deze 2 zijn ook wel heel knap! Ik blijf ze volgen.