Uitbreiding van mijn collectie zeldzame rassen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lukasje

Re: Uitbreiding van mijn collectie zeldzame rassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 20:22

Wauw zeg, die zijn gaaf !

BriPi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 22:38

Aliaa is prachtig, maar die twee criollo's... <3 Echt mijn type paardjes, lekker speels en dan die kleurtjes, ik smelt gewoon. (Ik ben echt niet jaloers... misschien een beetje dan... :D)
Hopelijk krijgen we meer van ze te zien, wat een mooie paardjes heb je (met aparte namen haha).

Edit: Ik moet echt hard lachen om sommige reacties. :') Jullie zijn echt geweldig met woorden.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 22:44

Niet ingereden Criollo en dan alle manen er af. _O-
In Argentinie/zuid-amerika hebben alleen de geheel opgeleide paarden alle manen er af. Korte staarten zijn ivm plak/stekelstruiken die anders de plukken staart er uit trekken en dus enkel in de regio's waar dan van toepassing is.
Ik had er een die daar opgeleid was nog. Super paard, helaas overleden.

Kristy1998x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 09:48

Wauw wat zijn ze gaaf!
Leuke kleurtjes ook <3.

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 10:10

Retjethorse schreef:
<snip>En naranja lijkt ook niet echt vos, ze heeft namelijk heel veel witte haartjes over haar hele lichaam en lijkt net oranje te zijn. :P

Wist je al dat haar naam, Naranja, het Spaanse woord is voor oranje? ;)

Leuke paarden Retjeshorse! Wat vind Aliaa er ondertussen van?

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 10:32

Ik blijf toch echt het meest fan van je Akhal-Teke, maar deze 2 zijn ook wel heel knap! Ik blijf ze volgen. :D

Retjethorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-20 20:01

Rubs schreef:
Geweldig, die hebben gelijk een klik.
Haha ja, dat is leuk om te zien, maar niet altijd heel handig want Naranja heeft verlatingsangst als Yerba er niet is. :')

Pandora2 schreef:
Ik wil wel zo'n oreo koekje of de blekere versie ervan in mijn weide hebben <3 :D
Hihi, wie weet wat de toekomst nog brengt. :P

rikvasen schreef:
Pandora2 schreef:
Ik wil wel zo'n oreo koekje of de blekere versie ervan in mijn weide hebben <3 :D

Ik ook 3 graag! plus de weide dan maar..
Drie dan nog wel, dat zal een grote weide moeten zijn... :D

Lienboon schreef:
Ooooh criollos <3 <3 wat een rijkdom!!
Ja toch! Vanochtend werd ik zo begroet:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<3

Lukasje schreef:
Wauw zeg, die zijn gaaf !
Dankjewel! :D

BriPi schreef:
Aliaa is prachtig, maar die twee criollo's... <3 Echt mijn type paardjes, lekker speels en dan die kleurtjes, ik smelt gewoon. (Ik ben echt niet jaloers... misschien een beetje dan... :D)
Hopelijk krijgen we meer van ze te zien, wat een mooie paardjes heb je (met aparte namen haha).

Edit: Ik moet echt hard lachen om sommige reacties. :') Jullie zijn echt geweldig met woorden.
Ja he! :D Man ik hou van veel wit! Dat mis ik nog bij Aliaa, anders was ze helemaal perfect. Maar ach, ze is zo lief en braaf. <3
En jaloers zijn mag toch, ik ben ook wel eens jaloers op de knappe paarden van anderen. :D

Als je graag meer foto's van de Criollo's wilt, ik hou hun voortgang ook bij in mijn volgtopic van Aliaa. Ik moet de naam van het topic nog eens laten aanpassen. :')

tamary schreef:
Niet ingereden Criollo en dan alle manen er af. _O-
In Argentinie/zuid-amerika hebben alleen de geheel opgeleide paarden alle manen er af. Korte staarten zijn ivm plak/stekelstruiken die anders de plukken staart er uit trekken en dus enkel in de regio's waar dan van toepassing is.
Ik had er een die daar opgeleid was nog. Super paard, helaas overleden.
Ik weet het, maar die plukjes manen vind ik echt niet mooi, dus die hebben we er zondag meteen afgeknipt. _O-
Leuk zeg dat je ook een Criollo hebt gehad, en dan nog eentje uit Argentinië. :)) Is hij oud mogen worden?

Kristy1998x schreef:
Wauw wat zijn ze gaaf!
Leuke kleurtjes ook <3.
De kleurtjes, vlekken en stippen die ze bij Trojano staan hebben... Daar word je echt hebberig van. :=

Indy_Mouse_9 schreef:
Retjethorse schreef:
<snip>En naranja lijkt ook niet echt vos, ze heeft namelijk heel veel witte haartjes over haar hele lichaam en lijkt net oranje te zijn. :P

Wist je al dat haar naam, Naranja, het Spaanse woord is voor oranje? ;)

Leuke paarden Retjeshorse! Wat vind Aliaa er ondertussen van?
Mij hebben ze wijsgemaakt dat naranja sinaasappel betekent. :)) En ze is daar inderdaad naar vernoemd omwille van haar kleur. Yerba (je spreekt het uit als Sjerba) is een soort blad voor een kruidenthee in Argentinië.

Aliaa is vooral jaloers en houdt ons goed in het oog als we met de andere 2 bezig zijn. Verder is ze poeslief en slooft ze zich uit voor mij. :D
Op de nieuwelingen is ze nog steeds boos, maar ze heeft op stal ook maar 1 vriendin waar ze regelmatig mee kroelt. :')

DemiSisa schreef:
Ik blijf toch echt het meest fan van je Akhal-Teke, maar deze 2 zijn ook wel heel knap! Ik blijf ze volgen. :D
Aliaa!!! *\o/*
Aliaa haar karakter is echt geweldig en hilarisch. Een paard met humor. :')

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 22:00

Niet wijs gemaakt hoor. Naranja betekent ook sinaasappel !

BriPi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 22:21

Wat super leuk! Ik ga zeker je topic van Aliaa volgen, wat een goed idee. En zo te horen is Aliaa een leuke clown, dat is natuurlijk ook belangrijk! Echt superleuk! Heel veel plezier met ze verder. :D