Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FjeLOVER schreef:Pff wat een onwijs mooie foto's!!!
Die van de storm lijken net straight out of a magazine
Goof schreef:Waan-zin-nig! Blijf alsjeblieft foto's posten en topics openen. Je hebt zo'n unieke, schitterende stijl. Ik kan hier naar blijven kijken.
Ik zou die onweer-foto's trouwens ook graag op normaal formaat willen zien ipv alleen in een collage.
NinaCharlie schreef:Helemaal eens met Goof. Wat een waanzinnige eigen stijl heb je, keer op keer zijn je foto’s geweldig en direct te onderscheiden dat ze van jou zijn. Meer meer meer!
Kristy1998x schreef:Wat een gave foto's maak je zeg!
En dan dat onweer.
Lijkt mij ergens ook wel "beangstigend" om mee te maken, de kracht die zo'n bui/storm met zich mee brengt. Maar ook wel weer fascinerend.
Alwiene schreef:Ha die paarden daar heb ik niet zoveel (meer) mee, maar supergaaf die stormfoto's. En wat een geweldig verhaal hoe je je hier gewoon in gestort hebt.
MarjanB schreef:Zo gaaf en zo jaloers!!! Op je foto’s en op je reis
Neon schreef:Aparte foto's... wel gaaf...
Ben trouwens wel blij dat het een slecht tornado seizoen is in 2020... er is genoeg ellende dit jaar voor de mensheid... om daar nou ook nog een tornado overheen te gooien... is ook weer zoiets hè... al snap ik wel dat het er indrukwekkend uit ziet...
Maflinger_S schreef:Mooie paardenfoto's en mooie onweerfoto's. Hoewel er daar wel een paar bij zijn waar ik groen en paars van ga zien. Zo te lezen en te zien had je inderdaad een fantastische reis.
Berdien schreef:Wat heb jij toch een prachtige, unieke stijl. Het zijn stuk voor stuk foto’s waar je naar blijft kijken.
Jammer dat het zo’n slecht seizoen was, gelukkig heb je er wel een toffe trip aan over gehouden!
Hiraeth schreef:Nenah, ga eens weg.
Wat een schitterende fotocollectie zo.Ik heb ook genoten van al je updates op FB.
Marie_Anne schreef:Wow, wat een geweldige foto's! Zo lief, een aantal van die paardenfoto's.
Ik had net de afgelopen maanden bedacht dat ik helemaal niet op reis hoef meer voortaan. Maar nu ik jouw foto's zie wil ik weer naar Amerika. Bedankt hoor![]()
.
Bellatrix schreef:Ik volg je ook op FB.
Vet gave foto's!!
ual_95 schreef:Ik vind het echt foto's waar je naar kijkt en vervolgens over na blijft denken. Prachtig!
Ik moest stiekem wel lachen om de photobomb-vogel op foto 10 en 11. Het geeft wel extra sfeer.
Neonlight schreef:Wauw wauw wauw! Foto 14 is inderdaad prachtig, maar foto 2 hoort absoluut ook bij mijn favorieten.
Goof schreef:Waan-zin-nig! Blijf alsjeblieft foto's posten en topics openen. Je hebt zo'n unieke, schitterende stijl. Ik kan hier naar blijven kijken.
Ik zou die onweer-foto's trouwens ook graag op normaal formaat willen zien ipv alleen in een collage.