DiantaM schreef:Ik vind de foto’s echt prachtig gemaakt! Jouw vriend heeft talent.
Super lief, dank je wel. Ik ga het aan hem doorgeven

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
salome schreef:de veluwe lijkt een sprookje voor veel mensen, ik ben er opgegroeid, vervolgens 25 jaar weggeweest naar Zuid-Holland en Bergen op Zoom. Inmiddels weer 19 jaar terug, misschien ligt het aan mij, maar ik vind de Veluwe dor, droog, stoffig en lang niet meer zo mooi als vroeger. Het is hier gewoon te droog geworden, zeker de laatste jaren en daarbij is het ook heel druk geworden. Soms verlang ik terug naar het rustige Zuid-Holland. Die paarse hei is prachtig in augustus als er voldoende water is gevallen zodat hij kan bloeien, de bosbessen lekker in juni als er voldoende water is gekomen, die zandverstuiving is ook mooi, maar met de huidige droogte gaat alle leven daar kapot. dat geldt ook voor de bossen, je stoft helemaal onder als je daar rijdt, zo gortdroog is het, zelfs nu naar een beetje water zal het snel weer heel droog worden, zeker met de temperaturen die komende week verwacht worden. Ik heb er dus een andere kijk op gekeken, ik vind de groene weiden prachtig, de bomenrijen die ook groen zijn geweldig, het westen is prachtig en in ieder geval groener
Kendra schreef:Mooie foto's!
Leuk om dit te lezen, ik woon in Drenthe - met inderdaad ook een eindeloze afwisseling van bos, hei, graslanden met veel lange zandpaden. Ik geniet daar volop van en kan iedere dag kiezen uit veel verschillende routes.
Toch heb ik mijn allerbeste buitenrit-herinneringen aan de lange strandritten als wij met de paarden voor een lang weekend naar Schier of Ameland gingen.
Maar als je dat iedere dag doet is de afwisseling van de Veluwe of Drenthe dus toch leuker blijkbaar.
TurboTinker schreef:Ik ben vanuit z-v ook uiteindelijk naar drenthe gegaan
Van de polder en zwemmen aan de griete naar eindeloos bos en hei. Heeerlijk.
Heerlijkw foto's!
Dais_ schreef:Hee Mandy, ik vond toevallig je topic! Supermooie foto's.
Ik kende de veluwe alleen van mijn paardenvakanties en ik heb altijd gezegd dat je dat ook eens moest doen.
Maar jij gaat dan gelijk permanent hè.
Ik hoop dat ik jouw kant op kan komen met paard, lijkt me zooo gaaf!
Wie weet wat de toekomst nog brengt.
BrittS schreef:Wat leuk zeg! En hele gave foto's![]()
Flinke stap heb je gemaakt, maar heel herkenbaar. Ik ben 2 jaar geleden verhuisd vanuit Noord-Holland naar de Veluween ik wil ook nooit meer terug
Geniet er lekker van!