Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Nelleke_ schreef:Yep hier ook haflingermanen gekortwiekt naar fjordencoupe. Bevalt hem in elk geval heel goed. Sportcoupe kan niet, daar heeft hij een te brede kam en te dikke manen voor. Dus het is of fjordencoupe, lang of model pleeborstel. Die laatste is dan de lengte van sportcoupe.Hieronder foto voor de beeldvorming.
(Let niet op mijn houding/hoofd)![]()
[ [url=m/JdtQmJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Peelie schreef:Je hoort me in het filmpje ook zeggen "die vlechten zijn serieus zwaar!"
Met het rijden was opvallend dat zijn nek niet alle kanten op flapte. Moet ook fijn voor hem zijn!
beatje schreef:Ik vind het zonde omdat ze zo mooi waren.Maar denk dat het voor het paard zoveel fijner is. De mijne heeft nu manen tot net aan haar bovenbeen.Ze draagt ze altijd los,maar ben toch ook aan het denken de schaar er in te zetten. Maar iedereen gilt ook altijd zonde...
_Nelleke_ schreef:Yep hier ook haflingermanen gekortwiekt naar fjordencoupe. Bevalt hem in elk geval heel goed. Sportcoupe kan niet, daar heeft hij een te brede kam en te dikke manen voor. Dus het is of fjordencoupe, lang of model pleeborstel. Die laatste is dan de lengte van sportcoupe.Hieronder foto voor de beeldvorming.
(Let niet op mijn houding/hoofd)![]()
[ [url=m/JdtQmJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
mvdbijl schreef:Staat hartstikke goed.
Nu waren het bij jou nog redelijk normale vlechten maar vraag me ook wel eens af hoe fijn het nou voor het paard is. Het is zwaar, trekt aan je nek..