Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suzanne F. schreef:Wat een leuk lief paard! Grappig dat je hem een pony noemt. Het is eigenlijk ook gewoon een enorme Shetlander. Leuk dat jullie er zoveel plezier aan beleven.
Siamsmeesje schreef:Fantastisch om Pepijn weer te zien
Z'n verre nichtje bij ons op stal is ook zo'n heerlijk dier. Daarom even mijn vraagje, waar heb je dat halster vandaan? Het staat hem goed, en eigenlijk zoek ik zoiets voor haar
gerlindie schreef:Oooh, die is leuk voor de kar
Hier een echte shetlander voor de sulky, heeft als voordeel dat je heel wat kleinere paadjes in kan slaan,
Maar zo'n Pepijn vraagt toch om een kar waar je gezellig met zijn allen op kan zitten
kwita schreef:Ja ik snap het helemaal voor zo een groot hart valt toch elk pony meisje, daar kan geen shet tegenaan!. Tthuis ook zo een setje. Finn de shet is voor mama en kjeld is voor mij!. ( eigenlijk zou dit veulen verkocht worden want papa wilde een merrie om de lijn door te zetten. Maar dat meisje wint papa en het trekpaard veulen zo rond haar vinger....inmiddels ist 'ie al 3 en doet ze de radslag op zijn rug!).
En mama tja...die zucht diep en denkt gelukkig heeft ze haar cap op).
Wendy_Komen schreef:Siamsmeesje schreef:Fantastisch om Pepijn weer te zien
Z'n verre nichtje bij ons op stal is ook zo'n heerlijk dier. Daarom even mijn vraagje, waar heb je dat halster vandaan? Het staat hem goed, en eigenlijk zoek ik zoiets voor haar
Ik heb het halster van mijn schoonzusje. Het is een Harry's Horse, maat Full waar ik gaatjes bij heb gemaakt.