Een akhal-Teke hebben staat altijd al wel op men verlanglijstje (samen met nog wat anderen)

Zou het niet erg vinden om zo'n knapperd voor men lens te hebben

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Happy_Hippie schreef:wat is ze toch onwijs knap![]()
Een akhal-Teke hebben staat altijd al wel op men verlanglijstje (samen met nog wat anderen)![]()
Zou het niet erg vinden om zo'n knapperd voor men lens te hebben
Booklover01 schreef:Wat heeft je paard een prachtige kleur!
fleurtjeuh schreef:En wie straalt daar bovenaan uitgelicht??
Berdien schreef:Ze zijn echt prachtigEn wat toont Manari toch al volwassen! Die foto dat ze daar zo rond draaft, zo zelfbewust. Héél gaaf. En haar net zo prachtige mama met haar bijzondere uitstraling. Je hebt een zeldzaam mooi duo!
Qimm schreef:Ah wat een knappe dame! Interessante (heel mooie!) kleur, is dat waarschijnlijk definitief of zit hier ook een toverbal effect in?
Avalanche81 schreef:Oh dat zal ik echt willen zienlijkt me heel leuk, dat verschil
Dustinlover schreef:Prachtige dieren met aparte kleur vacht!
Zag nog een berichtje staan dat iemand vroeg of ze te koop zijn, maar wees er trots op dat mensen dat vragen. Dat zijn toch juist de grootstte complimenten die je kan krijgen
JoSav schreef:Avalanche81 schreef:Oh dat zal ik echt willen zienlijkt me heel leuk, dat verschil
Ik zal er eens een keertje voor gaan zitten. Dan vergelijk ik meteen ook Muzanna mee, die is licht metallic (dus iets minder metallic dan Manari).Dustinlover schreef:Prachtige dieren met aparte kleur vacht!
Zag nog een berichtje staan dat iemand vroeg of ze te koop zijn, maar wees er trots op dat mensen dat vragen. Dat zijn toch juist de grootstte complimenten die je kan krijgen
Dankjewel. Daar zeg je wat, nooit bij stilgestaan.Zo kun je het idd ook opvatten.
Lynnepinny schreef:Ja, ik heb net hetzelfde!Grappig hoe de foto's die je van Manari plaatst vaak heel energiek zijn, terwijl de foto's van Muzanna echt rust uitstralen
fleurtjeuh schreef:Ohhh ze zijn beide zo mooiii![]()
Dustinlover schreef:Veel mensen zullen het als een belediging zien, maar ik vind het juist het grootste compliment wat je kan krijgen. En terecht want het zijn prachtige paarden!
gerlindie schreef:Wat heeft ze op foto 6 en 10 al een volwassen hoofd
Dido2316 schreef:Oh wat is het toch een bijzonder paard. Zo uit een sprookje van duizend-en-een-nacht
Lynnepinny schreef:Grappig hoe de foto's die je van Manari plaatst vaak heel energiek zijn, terwijl de foto's van Muzanna echt rust uitstralen
Retjethorse schreef:Lynnepinny schreef:Ja, ik heb net hetzelfde!Grappig hoe de foto's die je van Manari plaatst vaak heel energiek zijn, terwijl de foto's van Muzanna echt rust uitstralen
Krijgen we op pagina 3 meer foto's van je knappe meiden?Zonde om ze voor jezelf te houden toch?
![]()
Als je op foto 8 er een stel vleugels bij denkt, heb je net een pegasus die gaat opstijgen.
heyhallohey schreef:Gefeliciteerd met je knappe dame:)
Prachtige beestjes heb je![]()
![]()
JoSav schreef:Ach, pagina 3 halen we vast wel.Retjethorse schreef:Ja, ik heb net hetzelfde!
Krijgen we op pagina 3 meer foto's van je knappe meiden?Zonde om ze voor jezelf te houden toch?
![]()
Als je op foto 8 er een stel vleugels bij denkt, heb je net een pegasus die gaat opstijgen.
Oh, geen idee hoeveel foto’s ik nog heb.Maar, joh, als ik pagina 3 haal zal ik zeker ff kijken.
![]()
Muzka denkt soms dat ze een vliegtuig is, geloof ik.![]()
Retjethorse schreef:jokari schreef:Succes!Retjehorse !![]()
![]()
Ik ben van België, ik doe je wat.
gerlindie schreef:Ik moet wel even gniffelen wat jij "een enorme bos haar" noemt
Ik ben shetlanders en haflingers gewend![]()
Maar goed, in vergelijking met muzanna is het natuurlijk ook echt een flinke bos.
Had papa ook zoveel haar?
EDIT: mega Mindy was ook hier op tv hoor![]()
Net als Samson en Gert en K3
gerlindie schreef:Weer wat bijgeleerd!Ik moet wel even gniffelen wat jij "een enorme bos haar" noemt
Ik ben shetlanders en haflingers gewend![]()
Maar goed, in vergelijking met muzanna is het natuurlijk ook echt een flinke bos.
Had papa ook zoveel haar?
EDIT: mega Mindy was ook hier op tv hoor![]()
Net als Samson en Gert en K3
JoSav schreef:Sorry.En bedankt...
Nu heb ik dat de hele avond in mijn hoofd.