Hemellichaam schreef:22 zou ik haar ook absoluut niet geven, ze ziet er glanzend en fit uit!
Dankjewel! Super blij mee hoe ze het nog doet op deze leeftijd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Taucha schreef:Mooi beessie hoor! Jullie zien er als een superteam uit.
Wat betreft je tenen, zie voorgaande posten. Ik heb een vraagje over je beugelriemen. Ik weet het niet zeker omdat ik het niet helemaal duidelijk op de foto zie, maar het lijkt alsof je ze verkeerd om gedraaid heb zitten. Dan worden je tenen juist naar buiten geforceerd. Ook loopt dan de beugelriem niet met je been mee, maar snijdt hij als het ware tegen je been.
Taucha schreef:Mooi beessie hoor! Jullie zien er als een superteam uit.
Wat betreft je tenen, zie voorgaande posten. Ik heb een vraagje over je beugelriemen. Ik weet het niet zeker omdat ik het niet helemaal duidelijk op de foto zie, maar het lijkt alsof je ze verkeerd om gedraaid heb zitten. Dan worden je tenen juist naar buiten geforceerd. Ook loopt dan de beugelriem niet met je been mee, maar snijdt hij als het ware tegen je been.
MariekeS_ schreef:Sympathieke combi zijn jullie met volgens mij nog genoeg in jullie mars!
Was de beoordeling wat je verwacht had?
Goed gezien van Taucha, je hebt inderdaad je beugels gedraaid aan je voeten zitten.
Je kan dit testen op het moment dat je beugels afhangen en je je voeten in de beugel steekt.
De beugelriem hoort vlak langs je been naar voren te komen. Even een voorbeeldje van google:
[ [url=m/A8RZY8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Josienx schreef:Wat een leuke combinatie zijn jullie! Ziet er heel vriendelijk en fijn uit. En 22 zou je haar inderdaad niet geven. Wat betreft je benen/tenen, ik heb precies hetzelfde probleem en het is verdomde moeilijk om dat af te leren. Maar er hard aan werken, werpt uiteindelijk zijn vruchten af!
Ik heb nog wel een klein vraagje, toevallig had ik ook gisteren mijn eerste (online) wedstrijd gereden. Ik heb hem ingestuurd, maar klopt het dat je daar geen bevestiging van hebt gekregen. En weet je toevallig of je een melding krijgt als de uitslag er is? (Beetje off-topic, sorry)
lonimma schreef:Wat een mooie combinatie! Heb je je punten al? Ben heel benieuwd!
Janneke2 schreef:Laat je tenen lekker waar ze zijnmaar wellicht werkt het als je wat aan de slag gaat met het ontspannen van je heupgewrichten.
Op de grond lekker oefenen met de benen opzij enzo, te paard je buikspieren actief, je benen af laten hangen en je knieschijven naar voor.
En persoonlijk vind ik een klein boogje in de binnenteugel uitstekend: licht doorhangend is het best mogelijke contact - en je buitenteugel is de teugel "die echt contact heeft".
(Bij bakwerk zijn er hotemetoten die stellen: 1gram binnen en twee gram buiten met licht oogcontact met het binnenoog, ook op de lange zijde.)
Taucha schreef:Heh jammer dat het net niet voldoende is voor een winstpunt, maar voor een debuut toch wel een mooie score.
Overigens op deze laatste twee foto’s zit je beugelriem wel goed. Zijn die op een ander moment genomen?
Murphylover schreef:Heel erg jammer van de punten, maar ik vind dat het erg heel goed uitziet! Mag ik vragen wat het commentaar/werkpunten waren ?