Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Retjethorse schreef:Serenity350 schreef:Ja, ze wordt groot, lang en best breed ook, voor een Akhal Teke dan denk ik.Jeetje wat groeit ze mooi uit zeg! Ze wordt steeds mooier! Wat fijn te lezen dat jullie het nog zo heerlijk hebben samen.
nova_lea schreef:Ja toch?!Bloesem foto's zijn ook echt mijn favoriet, zo mooi, om in te lijsten!
CalipsoLover schreef:Dankjewel!Wauw! Knap ding
tuija_r schreef:Dank je!Mooie foto's!
Serenity350 schreef:Ik heb ook geen ervaring met andere Teke's hoor, enkel met mijn monstertje.Ik ben echt niet bekend genoeg met het ras om er een zinnig oordeel over te vellen maar... ik ben het wel met je eens ja. Vind het wel mooi hoor, heerlijk robuust paard maar wel met echt een karaktervolle blik.
JoSav schreef:Ja he! Het valt ook op dat ze nu, na de lengte, de breedte in gaat!Mooie foto’s van je mooie merrie. Ze steekt erg mooi af zo tegen die bloemetjes.
Ze begint ook duidelijk al wat uit te zwaren.
Dane schreef:Lief snoetje he!Foto 5 en 6![]()
Igniss schreef:Dankjewel!ooh wat een mooie merrieIk heb echt een zwak voor Akhal Teke's
Retjethorse schreef:Zo, die is knap!![]()
![]()
De ambitie om een veulen te fokken is er zeker, alleen nu nog niet.![]()
Hoeft ook niet perse een goudvalk te zijn hoor. Zo'n pikzwarte is ook prachtig.Enkel dubbele verdunning vind ik niet mooi, maar dat weet je al.
xLaraaj schreef:amai ik zou zelf nooit raden dat die hengst een Teken is !