Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sodeletuut schreef:Dit ziet er nou echt fijn uit!! Complimenten!
Sequinoa schreef:Heel fijn beeld om te zien!
AlwaysH schreef:Ziet er al zo goed uit!
Hopelijk loopt ze nu weer oké? Gekke paardjes...
Jolliej schreef:Ziet er echt super leuk! Heel erg netjes! Heerlijk ontspannen en opwaarts, geeft een heel fijn beeld!
Peetstap schreef:Heerlijk wat een fijn beeld zet je neer op bokt met je fries![]()
Mooie bovenlijn, opwaarts, fijne neklijn en bitke dat neusje eruit, en in connection met je maatke.
mijn oprechte complimenten omdat je dat alles zo goed voor elkaar hebt samen zonder bit !
Is met een stevige fries zeker niet makkelijk.
Dit wil ik graag meer zien in de wedstrijdring, dan gaan we de goede kant op
freedomshet schreef:wauw, wat een super mooie combinatie zijn jullie.
en wat loopt ze heerlijk ontspannen
Nanu schreef:Wauw, dat ziet er echt super uit! Mooi paard ook! Kleine tip: vergeet niet om met je lichaam mee te draaien in een bocht; binnenschouder naar achter en buitenschouder naar voor (bij foto 7 zag ik dat alleen maar hoor, zijn natuurlijk ook maar momentopnames)
Castilja schreef:Wauw!![]()
![]()
magda_90 schreef:Ik volg je al lange tijd via Bokt en nu ga ik reageren, want in ieder topic zie ik jullie groeien. Ga zo door! Onwijs goed beeld.
Diane_ schreef:Wauw, wat een mooi beeld zeg! Goede reclame voor bitloos rijden.En zeker voor een Fries mooi veel halslengte inderdaad. Ga zo door!
Celine_Famke schreef:Omdat ik hier had laten weten dat Shenna gevallen was in de longeerbak en daarna kreupel liep, even een vervolgje voor de mensen die daar interesse in hadden..
Vandaag ben ik met Shenna naar de kliniek gegaan omdat haar been dik werd en bleef, en ik nog niet genoeg vooruitgang zag in draf. Een beetje net niet..
Het blijkt dat ze de wand van haar slijmbeurs gescheurd heeft en achter haar slijmbeurs zaten ook wat oude bloedingen. Er zat enorm veel slijmbeursvocht in haar been, wat gelukkig wel 'schoon' was. Maar we zijn dus helaas weer even uit de runningBalen! Al moet dit wel weer goed gaan komen gelukkig.