Santos_05 schreef:Uitgelicht
Jaaaa super leuk!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ladyloe schreef:Lukasje schreef:Wauw wat mooi! Hoe lang ben je bezig om die manen zo in te vlechten? En voor de ganse optoming?
De manen met wol vlechten duurt ongeveer 15 minuten dus dat valt mee hoor! Het borsttuig ben ik wel even mee bezig geweest maar dat was omdat ik al die ponpons moest maken
tjaakje schreef:Er waren een hoop afzeggingen door het slechte weer. Normaal rijden er 150 paarden mee, nu een stuk minder. De niet-trekpaarden vallen wel echt op door het niet-trekpaard zijn. Dat waren er een stuk of 15 denk ik, inclusief de groep van 8 friezen. Je kunt je met je warmbloed ook gewoon opgeven.
tjaakje schreef:Er waren een hoop afzeggingen door het slechte weer. Normaal rijden er 150 paarden mee, nu een stuk minder. De niet-trekpaarden vallen wel echt op door het niet-trekpaard zijn. Dat waren er een stuk of 15 denk ik, inclusief de groep van 8 friezen. Je kunt je met je warmbloed ook gewoon opgeven.