Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AnnoNiemand schreef:Wat een mega gave pony! Ik snap je wensenlijst helemaal (ik zou ook nooit een merrie kopen), maar begrijp ook dat je tóch hier mee thuis bent gekomen.
Vind je een 16” niet wat klein voor deze pony? Je zit er zo laag achter vind ik. Ik men zelf met soortgelijke pony’s met een 19” sulky.
xLaraaj schreef:Welk ras is ze eigl? ken helemaal niet van kleine pony's maar deze is wel echt schattig
kwita schreef:Ik heb nog niet vaak die kleur schimmel gezien, ik vind haar prachtig !
Ik wens jullie nog heel veel mengeluk en een goede komst en start van jullie veulen....spannend hoor !![]()
Laat je het veulentje ook nog eens zien?
Dustinlover schreef:Knappe lady!
Ik vind het alleen beetje jammer dat je waarschijnlijk onbedoeld een beetje denigrerend doet over de vorige eigenaar waar ze zogenaamd "moddervet" vandaan kwam.. Lady zit daar keurig op gewicht voor een veulentje aan de voet te hebben.
Ik vind hoe ze nu bij jou is:
[ [url=m/bfZMXl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echt te schraal in de bespiering en reserves dan in vergelijking met hoe ze eigenlijk netjes op gewicht hoort te zijn:
[ [url=m/SFYIg8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wil je echt niet afkraken want het komt altijd rotter over dan bedoeld is, maar vind het niet fair tegenover de vorige eigenaar en tegenover Lady is het eerlijker om haar wat beter te voeren na wat ze nodig heeft.
AaronYve schreef:Ik herken de omgevingVeel plezier met de pony!
tinkert_tje schreef:Wat een ontzettend leuk pony.
Fijn dat ze het menplezier heeft teruggegeven.
Hoeveel dagen is ze nu drachtig ?
BarbaLala schreef:Wauw wat een plaatje!
Ben wel benieuwd of er papier bij zit eigenlijk, en zo ja wat voor?