Technisch ook een goede film, en voor jou een super leuk aandenken kan ik me voorstellen. Beetje jaloers op hoor haha. hij zou er zo geld mee kunnen verdienen denk ik
Wat mooi.. Meestal heb ik niet het geduld omdat het toch niet helemaal interessant is maar hier heb ik van genoten. Heel veel sfeer en er komen voor mij ook wel herinneringen boven van vroeger toen mijn paarden op een oude boerderij stonden. Jouw stem is trouwens ook prettig om naar te luisteren en de muziek vind ik ook goed gekozen. Heel leuk ook om zoiets van jezelf te hebben, ik maak zelf eigenlijk nog steeds te weinig bewegende beelden, moet ik maar wat vaker doen.
Wat een supermooi filmpje! Inderdaad heeft hij oog voor de details die je als paardenmens dagelijks ziet, inclusief de elementen van de natuur. Het wisselende perspectief waaruit is gefilmd is ook erg mooi. Dat is nog eens leuk om van jezelf te hebben!
Woow onder de indruk. Heel mooi gemaakt maar ook heel mooi in beeld gebracht wat paarden voor jou betekenen. Zo herkenbaar ook, super fijn om naar te kijken!
Heel tof gedaan, vond het fijn om naar te kijken en hoewel ik al een tijdje uit de paarden ben voel ik de kriebel wel weer hier door. Mooi vastgelegd, maar ook een erg mooie visie heb je op het hebben/trainen van/met paarden!
natuur707
Geplaatst: 07-02-20 13:44
Wauw echt prachtig. Ook heel herkenbaar. Kunnen dansen met je paarden is echt een groot genot en zoals het nu op video staat is echt geweldig om naar te kijken
Kippenvel, ik werd bij die dans zelfs een beetje emotioneel Mooie beelden, mooi verteld en dan die treffende muziek. Ik heb het filmpje ook aan mijn vriend laten zien. Het laat zo goed zien dat het niet alleen een sport is, niet alleen die paar uur per dag door de blubber en stront scheppen maar dat er zoveel gevoel bij zit. De band, het vertrouwen, het plezier.