. Een meewerkende rustige hand heeft veel meer effect, zeker als je een paard hebt wat iewat lichtgeraakt is. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Een meewerkende rustige hand heeft veel meer effect, zeker als je een paard hebt wat iewat lichtgeraakt is.
Ze maakte vrij snel duidelijk dat ze klaar was om de wereld op stelten te zetten.

Deze is een tiental cm groter dan Sammeke. Dat zie je ook wel... Ze is wat steviger ook.
Ik ben minstens zes uur per week bij de fysio. Dat is dan los maken en mobiliseren en een schema met oefeningen. 

die zei maandag ineens ‘Je kan toch niet ontkennen dat je een goed seizoen gereden hebt.’ (Ik ben extreem kritisch op mezelf en ik had zondag mijn laatste wedstrijd van het seizoen gereden en had weer wat opmerkingen ondanks dat ik in de prijzen was.
)
Ik woog 42-45 toen ik 25 was. Nu 10 jaar later is daar 8kg bij ongeveer. Gelukkig voor mij blijft het daarbij en groei ik niet verder dicht. Ik eet en snoep nogal graag namelijk. Afvallen op zich is geen probleem. De nu aanwezig zichtbare vetjes wel.
. (Blijft moeilijk, van die snoeppot afblijven.)
!! Vind haar qua kleur ook steeds mooier worden, en idd, het is ineens een dame geworden. Hebben Pret en Ismir heel knap gedaan
)
Maar zo nu en dan verraad ze zichzelf als ze achter me in kruipt zoals alleen jonkies dat kunnen.
Over vetjes maak ik me weinig zorgen. Met mijn trainingsschema bij de kinesist betwijfel ik of die een kans gaan maken. 
Het enige wat ik "jammer" vind is dat ze heel veel vos en grijs in haar staart heeft. Ik kan 'm wassen zoveel ik wil, het blijft een vrij donkere staart. De witte haren zijn gewoon in de minderheid. Door haar manen heeft ze ook vrij veel vos heen zitten maar daar valt het veel minder in op.