Lady Brown voor het eerst op vreemd terrein

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Stral

Re: Lady Brown voor het eerst op vreemd terrein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 10:13

Oh nee shirt in de broek kan ik niet meer hebben na die zwangerschap :+ Dan gaat dat niet neen :')

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 18:51

Anoniemk2 schreef:
Je hebt een aansprekende AV! Wat mij op valt is dat je nogal streng bent met je handen vastzetten op het zadel en daar zijn deze gevoelige AV paarden absoluut niet gediend van. Ik zou je adviseren om trots op je paard te zitten en laat a.u.b. de mond/voorkant met rust en laat het dier op eigen benen lopen :D

Niet mee eens. Ik zie een gespannen amazone (begrijpelijk), maar geen vastgezette handen. Ik ben er niet voor om in het geval van spanning de mond met rust te laten, voor de meeste paarden kan juist de steun van de hand vertrouwen geven. Ik zie dat paard juist op haar eigen benen lopen, met name op de bokfoto :D .

Km's maken TS, dat is het enige wat helpt! Wel dapper om nog met een 13-jarige te beginnen-wat is de reden dat ze niet eerder beleerd is?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 19:38

Wat een ontiegelijke knappe merrie!!!
Wauw prachtig
De spanning spat er idd bij haar vanaf maarja dat gebeurd op vreemd terrein.
Die bokpartij ziet er ook wel aardig ehh heftig uit.
Knap dat je weer erop gestapt bent en gewoon gereden hebt!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-19 20:18

Lief! :)

Ze is altijd als fokmerrie gebruikt. Er is 2 jaar geleden wel een begin gemaakt met haar inrijden, maar dat is uiteindelijk nooit goed doorgezet. Het stukje hangen en opstappen kende ze nog wel, maar dat was het ook wel. Dus ben ik eigenlijk (met wat hulp) weer opnieuw begonnen met het inrijden.