Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
shetjeIris schreef:Wat een mooie en leuke foto's!
Je pony heeft een hele lieve uitstraling en wat ziet ze er nog goed uit!
Monique1963 schreef:Mainat ik het dit helemaal gemist! Wat een schitterende pony heb je! Mooie kleur en ja die manen.... Wat had je haar mooi gemaakt met die vlecht! Als zij al 33 is, dan ken jij haar praktisch je hele leven al! Wat bijzonder! En die foto van jullie beider ogen, echt heel gaaf gedaan! Ik hoop dat ze nog 10 jaar bij je mag zijn!
xxpetraxx schreef:Mijn knappe taaie brenda(haar stamboeknaam is onuitspreekbaar voor kinderen), de pony waar ik op heb leren rijden en wat was het een boef! Regelmatig lag ik in de sloot als mevrouw dacht links te gaan in plaats van rechts op de volte in galop. Ik kreeg haar op mijn 5e verjaardag omdat onze andere pony's te groot voor mij waren.
Na 2x op de loop voor de wagen met 1x in de sloot bleek wel dat het een taaie tante was en voor de wagen niet geschikt.(ze liep er inmiddels al 2 jaar zonder problemen voor)
Ook heeft ze bij ons 2 leuke veulens gekregen en is ze een poos opvoedmama van ons friese veulen geweest omdat onze friese merrie onverwacht overleed na de geboorte.
Hierna verkocht aan iemand die een leuke plekje zou bieden (wat helaas een handelaar bleek te zijn) is ze bij jou 5 sterren hotel terecht gekomen waar ze het super heeft. Ik hoop dat ze nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang bij jou mag zijn!