'If you can dream it, do it!' - op de set van Disney's Dumbo

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

RosaGipsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:49

Dioxide schreef:
Hoe was het om met Tim Burton te werken? :D

Super leuk om nu alle foto's te kunnen zien, je eerdere topics over Pasador waren ook zo gaaf!

Hier ben ik ook benieuwd naar. Ben groot fan van Tim Burton namelijk! :D

Heel gaaf dat je hier aan mee mocht werken TS! En heel leuk dat je ons een kijkje achter de schermen geeft. Lijkt mij een hele gave ervaring om aan zo'n grote productie te mogen meewerken.

Cheese

Re: 'If you can dream it, do it!' - op de set van Disney's Dumbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 14:27

Wauw wat gaaf!
Ga de film na dit voorproefje zeker kijken!

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 14:34

Ahh jaa dat topic heb ik toen gevolgd, weet nog dat het nog zooooo lang duurde voordat de film uitkwam :+
Heb hem afgelopen week gezien. Gaaf dat je hieraan mee mocht werken! <3

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 15:09

Wat gaaf *\o/*

Wil de film nog gaan zien dus zal proberen op je te letten :j

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 15:38

Wat gaaf! As woensdag ga ik heen, dus ga kijken of ik je kan spotten! Leuk om zo mee te mogen kijken achter de schermen :)

Sneeuwvlok23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 00:28

Jeetje super gaaf dat je hieraan hebt mee kunnen werken! Ben benieuwd naar de film dus dat wordt binnenkort naar de bioscoop denk ik :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 07:48

2 jaar aan gewerkt , dat is best lang :)) . Gaaf :D

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 08:20

leuk dat we mochten mee gluren!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 08:22

Gave foto's zeg, wat een knappe paarden allemaal.

Er komt meer bij kijken dan je in eerste instantie denkt zo te zien.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 10:41

Heel leuk! Ik heb de hele film gejankt dus waarschijnlijk was mijn zicht een beetje blurry toen jullie kwamen :') Maar had je vorige topics wel gezien voor ik ging kijken en ik zei toen nog ooooh eentje daarvan is Nederlands hahaha

lindar1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 11:41

Heel gaaf en bijzonder, en leuk dat je het met ons deelt

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 21:35

Oh wauw, wat bijzonder om zoiets mee te mogen maken, en mee te mogen doen.
En dan ook nog eens van die prachtige paarden allemaal.

Vernon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-19 21:40

Excuses voor mijn late reactie! Kort geleden mama geworden en dan lopen dagen heel anders dan gepland. :+

Het topic staat in uitgelicht en op facebook, wat gaaf! <3

Iedereen heel erg bedankt voor alle reacties, lieve woorden en complimenten! <3

eclair98, haha, ik vond het niet een hele erge tranentrekker, maar misschien komt dat ook wel, omdat ik met andere ogen ernaar kijk. Wel een erg mooie film! <3
xmcw, Leuk! ik ben benieuwd of je ons kunt spotten! +:)+
Avalanche81, ja, dat was het zeker! <3
EvaLuna, Als de kans zich voordoet, zou ik het zeker weer meedoen aan een productie. Op dit moment staat er niks gepland, maar ben kort geleden bevallen van ons dochtertje, dus even weer conditie opbouwen haha! Maar kan zomaar ineens weer wat op ons pad komen. Zou wel mooi zijn. <3 De kostuums bewaren ze zelf. Dat krijg je helaas niet mee. Van de paarse kostuums was het bovenste gedeelte ook hergebruikt van andere kostuums. Er gaat natuurlijk veel geld in om, dat geven ze niet weg haha! :D
ruitje, och wat jammer! :') Als de film op dvd is, zal ik wel printscreens maken en delen haha!
Balenciaga, MaiNat, dankjewel! <3
mala26, Leuk! ik ben benieuwd of je ons kunt spotten! +:)+
janouk, xJennifx, dankjewel! <3
Marie_Anne, dankjewel! <3 Hij is zeker bomproof geworden haha! Het is en blijft een paard, dus hij vind heus wel eens iets beetje spannend, maar hij is dan wel heel makkelijk te overtuigen. Hij rent zoiezo nooit weg. En de tweede keer is het dan al niet meer eng. :D
Lumi, rien10, dankjewel!
Eliine, Wat leuk! +:)+
Retjethorse, liiza, dankjewel!
AaronYve, dankjewel! Wij zijn zeker nog beschikbaar. :D Maar we zijn ook bezig om hopelijk aan een dressuurcarriere te beginnen haha!
yvje86, haha, ja, het gaat inderdaad ook heel snel. :+ En wat leuk om te horen dat je de film zo mooi vond!
Chasey, corine1981, Smee_, dankjewel! En is zeker een hele ervaring. <3 Naast veel van genoten, ook veel van geleerd. +:)+
Dioxide, Haha, ik heb hem helaas niet echt kunnen spreken. Daarvoor is de productie echt te groot. Hij geeft in grote lijnen aan wat hij wil en mensen die voor hem werken, werken dan de details uit. Wel was hij natuurlijk aanwezig op set en gaf aanwijzingen door een microfoon (de set was nogal groot haha) en toen vond ik het een prettige leuke man. Hij weet goed wat hij wil, is heel vriendelijk en geeft ook veel complimenten. Hij was ook jarig toen we aan het filmen waren en toen had hij echt voor iedereen cupcakes en ijs geregeld. Dat vond ik wel heel leuk. <3
Neon, antje_vip dankjewel. Ja, daarom leek het me leuk om eens te delen. Ik zou er zelf ook nieuwsgierig naar zijn haha!
RosaGipsy, zie antwoord Dioxide en Neon, haha! En dat was het zeker! <3
Cheese, ah, helemaal leuk! +:)+
Paris_, haha, ja het duurde heel lang! -O- Maar eindelijk is daar het resultaat!
fransje23, Ann_Pam, Leuk! Ik ben benieuwd!
Sneeuwvlok23, Ja, zeker doen! :D
Rebecca, Geen idee of ze echt 1,5 jaar eraan gewerkt hebben, filmen was in 3 maanden klaar, maar ze hebben hem in ieder geval nog even op de plank gehouden haha! :')
kwita, alsjeblieft!
Elisa2, Ja, het waren allemaal hele mooie paarden <3 En dat zeker! Daar verbaasde ik mij ook zo over.
Granouk, hahaha :') En wat leuk! <3
lindar1985, dankjewel!
ravellie, Ja dat was het zeker! <3

Iedereen nogmaals bedankt voor alle lieve woorden! <3 Hopelijk ben ik niemand vergeten, ik ben 3x aan dit bericht begonnen. Onze lieve dochtertje had aandacht nodig haha! O:) :')