Nordic in het vliegtuig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 18:15

Ik vind dit een heel interessant topic. Wat een braaf paard. Ik kreeg er zelf een brok van in mijn keel van het filmpje op het vliegveld, maar je paard gaf er geloof ik helemaal niets om. Vond je het zelf niet moeilijk? Ik vind het nogal wat zo'n verre reis.

Libera

Re: Nordic in het vliegtuig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-19 18:25

Ja er zijn ook weilanden, maar ze heeft hem gisteren eerst alleen in de roundpen gezet omdat ze nog niet wist hoe hij zou reageren enzo. Hij zal straks met haar twee andere paarden komen te staan.

Ze is gisteren de hele dag op stal geweest en stuurde mij deze foto toen ze naar huis ging...Afbeelding
Het unicorn nachtlampje _O-

Pien, het is zeker wel moeilijk, maar volgens mij had hij het niet beter kunnen treffen! Ik bedoel, hij heeft een eigen groom, 80 hectare weiland en vriendjes... en ‘s nachts veilig op stal met 2 buitenluiken (was hij hier ook al gewend, ivm beren/mountain lions etc.) En dat de eigenaress mij graag op de hoogte wil gaan houden is ook heel fijn natuurlijk.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 18:31

Dat nachtlampje :D
Eigen personeel en 80 hectare land ... :wow: <3
Tja, je woont in de Hamptons of niet natuurlijk 8-)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 18:34

Wouw wat een ruimte. Is de bedoeling dat hij later een dressuur paard wordt en is hij daar ook voor gefokt en dus zover weg aan deze mensen verkocht ? Ik ken hem dus helemaal niet en vandaar mijn vragen.

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-19 18:39

Hij is gefokt als dressuur paard (Gaspard de la Nuit (v.Ravel) x UB40) en dat wilde zij er ook mee gaan doen. Ze rijd ook hunters, dus misschien gaat ze hem ook nog wel als hunter uitbrengen, geen idee!

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 18:40

Wat een knapperd!!
Knap van hem hoor, zo'n reis.
Volgens mij is het groomen op vluchten gewoon een beroep en weten die mensen echt wel wat ze doen toch?

Luxe nieuwe stek zo te horen.

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-19 19:30

Is inderdaad hun beroep ja, heb het zelf vroeger ook wel gedaan. Viel me wel op dat zo’n binnenlandse vlucht wat chaotischer verloopt dan de internationale vluchten die ik vroeger met KLM deed ;)

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 01:00

Wauw! Zat de hamptons al te Googlen en ik zag het smalle strookje land met veel strand, buitenwijken en bebouwing. Dus ik dacht..geen weide voor Nordic, maar de stal heeft 80 hectare zeg je?

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 14:43

Wat gaaf om te zien zeg! En hij is inderdaad op een prachtig plekje terecht gekomen <3

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 14:54

Wauw, leuk om te zien zeg. Kleine wereldreiziger. Volgens mij vermaakt hij zich wel, kijkt lekker rustig uit zijn oogjes :j

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-19 19:33

Hannanas schreef:
Wauw! Zat de hamptons al te Googlen en ik zag het smalle strookje land met veel strand, buitenwijken en bebouwing. Dus ik dacht..geen weide voor Nordic, maar de stal heeft 80 hectare zeg je?

Klopt. Is iets verder van het strand geloof ik... weet het adres van de stal verder niet maar heb de foto’s gezien, echt heel mooi!