Dexter en Duke krijgen gezelschap

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Dexter en Duke krijgen gezelschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 11:37

Ze zijn echt superleuk!

Maar wat zonde dat er paarden met gecoupeerde staarten tussen staan. Dat is toch verboden?

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-19 19:01

Woeps de griep heeft mij genekt gisteren, leuke reacties zeg! Bedankt :D

Avalanche81 schreef:
Hahahaha I love the opper bitch merrie.

Maar ik ben een merrie mens :') Maar oh, ze zijn erg leuk. Mag Ben er niet bij?

Ik wist niet dat Dexter zo dominant was joh :')

Haha nee laten we Ben er maar niet bij zetten inderdaad :P
Dexter is een beetje een eikel, daar komt het op neer hahaha.

Horsetopia schreef:
Die jaarling met het groene halster <3 I'm in love

Dat is ook wel de gezelligste! De rest zijn echt al merrie-merries }>

laraxXxemma schreef:
Oh wat een fluffy bolletjes zijn t toch zo :') Zou bijna vergeten dat ze (bijna?) groter dan ik zijn :')

Deze nog niet hoor, tenzij je echt een STUK kleiner bent dan ik :P Ze zitten rond 1m40 ofzo denk ik. Behalve die bazige jaarling, die is écht huge voor haar leeftijd

LukieBradley schreef:
Wat een leuk topic! Gave dieren...
Dexter en duke ‘ken’ ik dan wel maar is de rest ook van jou? :j

Nee de rest is niet van mij! Ik heb mijn handen vol (en portefeuille leeg) aan twee :D
De rest zijn van verschillende eigenaars, staan hier soort van in 'opfok'. Elk jaar een hoop eigen veulens van hier op stal en dan vrienden die hun veulens hier in de groep zetten tot een jaar of 2 :)

Balou_k schreef:
:+

Anoek, je presteert het weer om er een mooi verhaal van te maken. Wanneer komt er een sequeel?

Als ik terug kan lopen zonder neer te vallen en mijn eten binnen kan houden :P
Cayenne schreef:
Ze zijn echt superleuk!

Maar wat zonde dat er paarden met gecoupeerde staarten tussen staan. Dat is toch verboden?

Ja jammer inderdaad maar niet mijn paarden en ik hou me er dan ook gewoon buiten. Dat verbod volg ik zelf niet helemaal, is al langer verboden maar pas voor veulens van dit jaar van toepassing op keuring ofzoiets? Ja, geen idee ik kan het niet meer volgen!
Die van mij lopen met wappers rond. Ze weten wat ik er van vind en verder moei ik me er niet meer mee :)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 19:13

Wat een leuk topic! het verhaal er ook bij :D Oppertrutmerrie _O- Ik kan mij daar een voorstelling bij maken, mijn oude verzorgpaard was in haar kudde de oppertrut, en als blikken konden doden...poeh!
Ik kon daar ook altijd van genieten om ze bezig te zien, hele dramaseries spelen zich dan af in zo'n kudde

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-19 10:18

Telpeva schreef:
Wat een leuk topic! het verhaal er ook bij :D Oppertrutmerrie _O- Ik kan mij daar een voorstelling bij maken, mijn oude verzorgpaard was in haar kudde de oppertrut, en als blikken konden doden...poeh!
Ik kon daar ook altijd van genieten om ze bezig te zien, hele dramaseries spelen zich dan af in zo'n kudde

Ja heerlijk hé haha! Krukje in het zonnetje en drama-tv :D
In de oudere kudde staan er ook een paar van die, maar die kan Dexter nog niet baas :+
En toch denk ik soms dat hij liever daar dan wat lager in rang staat, dan hier met die kleine mormels te moeten vertoeven haha

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 11:01

:') Mooi verhaal weer! :D

Dexter is opeens kleuterleider geworden :D Schone taak voor die bol wol met zijn grote oren.

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 11:12

Achgossie, "toevallig de staart tussen de staldeur" zeker... ;( >;)

Heerlijk stel kerels heb je toch!