Bedankt hoor! Haha, hij kijkt inderdaad wel een beetje zo he? Ontspannen was hij in ieder geval. Ik heb eerst een paar keer gehangen voordat ik mn been erover durfde te doen en hij stond gewoon relaxed om zich heen te kijken en liet z'n dingetje er rustig uithangen terwijl ik een beetje stond te stressen of ik het wel of niet zou durven. Mijn vader attendeerde me daarop en toen had ik wel door dat ie dus gewoon op z'n gemak was en ik best dat been er over kon doen
ik ben echt geen ruinen meer gewend, maar twas wel handig zo in dit geval.
Mijn onnozele maar mega-happyface toen ik er weer naast stond zegt ook wel een boel denk ik
Omdat het dan voor mij makkelijker is om mezelf ervan te overtuigen dat hij echt beter af is bij iemand anders straks en ik dan niet aan mijn man hoef uit te leggen dat ie er maar een stal bij moet timmeren
Ik zou hem ook zelf houden. Leuk beestje! Ook lekker braaf zo te zien, daar kan je dochter straks ook mooi op. Misschien kan zij ook je man even lief aankijken voor een extra stal?
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-19 23:19
Nou we zullen het wel zien. Eerst maar eens zien hoe het lopen gaat de komende weken.
Ik zet mijn dochter eerder op mijn jonge paard dan op deze hoor. Hij is lief, maar wel gevoelig.
Het is wel echt een super knap dier..ook ohz en inderdaad, hij staat je goed! dressuurmatig gezien zit hij denk ik ook wat voordeliger in elkaar dan je merries dus volgens mij kun je een hoop plezier aan hem beleven. (iemand anders natuurlijk ook)
Dit is een gaaf paard, Murosch! Zo te zien zit ie ook heel rijdbaar in elkaar. Niet l*llig bedoeld naar je andere paarden, maar ik denk dat als je deze wat door gaat rijden dat hij heel beter te rijden is dan de merries. 'k Zou het zeker gaan proberen, als het een beetje mee zit dan kun je er volgens mij een superfijn paard aan hebben!
imaudy
Geplaatst: 24-02-19 16:26
Het geeft meer een "sportbeeld" dan dat je op een merrie van je zit. Daarbij als het een gevoelig type is dan zou ik hem zeker niet zomaar verkopen. Ik vind je blonde dames ook super hoor.