Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
moos1984 schreef:Hee bekende polder! Wat een leuk paardje heb je en mooie vooruitgang ook. Ik heb jullie laatst denk ik zien lopen in de verte toen viel haar mooie kleur me op. Wij staan aan de andere kant van de polder met onze paardjes

Witchcraft schreef:wauw, wat heb jij dat paard weer lekker op kunnen knappen zeg. Echt heel erg wat zij allemaal heeft door moeten maken. Belachelijk dat die western mensen haar zo verrot gereden hebben met die bitten. Te triest voor woorden en echt geen goed woord voor over.![]()
Ontzettend fijn dat ze jou is tegengekomen en dat jij haar wel van haar pijnen en ongemakken hebt af kunnen helpen. Dit zal in jullie band ook positief zijn. Heel veel geluk verder gewenst samen
Er was daar maar een meisje die met haar begaan was en van alles probeerde om haar te helpen, maar het boeide de staleigenaar gewoon niks. Gelukkig is dat allemaal voorbij en vindt ze het fijn bij mij. We groeien inderdaad echt naar elkaar toe!
De eerste stap richting lange buitenritten is in ieder geval gezet!
Het enige wat echt een probleem voor haar was, was de atlas. Die zat weer vast. Nu had ik dat ook al verwacht, want ze had de laatste dagen weer last van hoofdpijn. Gelukkig is ze daar nu zo goed als vanaf! Verder moeten we lekker zo doorgaan als dat we doen en komt ze over een paar maandjes weer terug
Na de behandeling heeft ze heeeerlijk lopen soezen in het zonnetje. Ik geniet echt van zo'n dag. Hier nog wat foto's van tijdens en na de behandeling.