En fijn dat het met jou ook beter gaat

We blijven volgen, op naar de volgende vijf

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pjer schreef:ik moest toch even kijken hoelang ik dan al niet geregistreerd was op bokt (heb daarvoor ook nog een tijd alleen meegelezen) maar ruim 14 jaar dus alweer en al zolang fan van WesselDaarom speciaal mijn 525e bericht aangemaakt
Willekes schreef:Fijn overzicht weer van favo Wessel.
En fijn dat het met jou ook beter gaat![]()
We blijven volgen, op naar de volgende vijf![]()
![]()
laura1987 schreef:Jaaaaa Wesselen pagina 2 dus kom maar op met die zadel foto’s
![]()
Volgens mij “ volg “ ik jou ook al lang, want kleine Pipweet ik nog als de dag van gisteren.
Lynnepinny schreef:Echt een van de knapste paarden van Bokt. Meer Friese hengsten mogen er wel zo uit komen te zien
Dek je ook nog met hem?
laura1987 schreef:Als ik die foto’s zie zou ik zo opstappen
Zo zonde dat het niet gelukt is, hij zou echt een blikvanger zijn onder het zadel.
Zonder zadel is hij het al, dus kan niet anders!
poetser schreef:Hier volgende maand mijn 15 jarig jubileum. En al trouwe volger van Wessel (en knappe Maestro) vanaf het begin. Later ook van de mooie honden.
(Omg ik lijk wel een stalkerben geheel ongevaarlijk en het is je eigen schuld met al die mooie dieren
)
Giolli schreef:Ga weg.. is kimmie al zo lang geleden?
*kijkt hoelang ze zelf al lid is* mijn God...
Wessel, knapste paard ooit op Bokt en mijn jeugdliefde.
kimmie261 schreef:laura1987 , Wessel blijft gewoon een veredelde grasmaaier , ik rij zelf al járen niet meer en heb er ook echt geen zin meer in, dus laten inrijden zou geen zin hebben verder
en Irene, ja Pip wordt alweer 10 , ik denk er maar niet teveel aan , geniet 10x dubbel van elke dag die we nog samen hebben...maar Pip gaat gewoon 15 worden hoor , minstens!!