Dank voor de leuke reacties weer! Gister hadden we nog meer sprookjes taferelen
missfalki schreef:Mooie paardjes in de natuur ...
Heb je in je bos wei nog meer specifieke planten die ze eten ...
benieuwd naar (topic in ondertitel

)
En de lange harige sokken ben ik wel benieuwd naar,
dat ken ik nog niet bij de IJslanders (of is me nog niet eerder opgevallen

)
Groet Karin.
Ze eten graag de bosbes planten en hier en daar wat van de spar- en dennebomen. Ook takken van de berkenboom en boswilg. Ze graven ook soms naar wortels (denk ik?) onder het mos. Er zijn nog wat meer kruiden maar die komen pas weer in de lente naar boven 
Gefjun heeft overal erg lange haren, dus die benen worden altijd lekker "sokkerig" 
Eliine schreef:Oh wauw! Ik ben zelf niet zo goed tegen de kou bestand maar wel heerlijke plaatjes om naar te kijken. Wat een leven voor die paardjes!
Ik vind de kou heel prettig hier, niet die vervelende natte winter-kou maar juist droger. Minus 5 is heerlijk hier 
Selima schreef:Fantastische foto's, echt een droom en tegelijkertijd straalt de strenge kou er ook vanaf.
Prachtige pony's heb je en wat een mooie wintervacht: ze zijn zo echt in volle glorie, kwa kleur en kwa variaties in de vacht (lengte en dichtheid). Topconditie, lijkt mij.

Toen de foto's genomen waren was het rond de 0 graden, voelde niet koud aan vind ik. Afgelopen dagen hebben we meer sneeuw gehad en kouder (-10 vannacht), en voelt nog steeds prettig. Niet zoals de natte koude winter in NL maar droger
De vachtjes doen het goed! Gister (en vandaag nog steeds) hingen er ijspegels aan
wel altijd een hele klus met verharen, maar een deken is niet nodig voor ze 
juniper schreef:Dieren in hun element!
Yes, helemaal mee eens!
xMvGV schreef:Prachtig! Echte ijsbeertjes!

Ik vind Gefjun elke winter net een muskusos