Rex zijn 2018

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 10:27

Rex is een heerlijke pony <3
En idd goed dat hij bij jou terechtgekomen is. Was hij bij een kind terecht gekomen dan vrees ik dat hij inmiddels al een paar keer doorverkocht zou zijn. Hij is te sensibel en ws heeft hij ook het eea meegemaakt. Dus voor Rex ben ik ook heel blij dat hij bij jou is. Zo’n lieverd gun je het beste.

En zo leuk om te zien dat jullie zo veelzijdig bezig zijn!

koetjeboe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-19 10:47

Monique1963 schreef:
Je hebt nu vast geen spijt meer!

Nee echt niet,al is hij echt mega gevoelig en sensibel en heel snel bang voor bewegingen van mensen om hem heen. En soms denk ik wel eens had ik er nou niet een kunnen kopen zonder deze problemen.
Maar denk dat het zo had moeten zijn want weet niet of het goed gekomen was bij wie hij dan terrecht was gekomen.

xMvGV

Re: Rex zijn 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 15:59

Ziet er uit als een heerlijk veelzijdig dier!
Grappig, dat je soms een heel ander 'beeld' in je hoofd hebt wat je graag zou willen, en je uiteindelijk met heel iets anders naar huis toe gaat en het even later tóch ook goed is!
Hij is ook al flink wat witter aan het worden, vergeleken met de eerste foto van jullie samen.
Leuke combinatie samen, heel veel plezier samen! :)

koetjeboe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-19 19:08

xMvGV schreef:
Ziet er uit als een heerlijk veelzijdig dier!
Grappig, dat je soms een heel ander 'beeld' in je hoofd hebt wat je graag zou willen, en je uiteindelijk met heel iets anders naar huis toe gaat en het even later tóch ook goed is!
Hij is ook al flink wat witter aan het worden, vergeleken met de eerste foto van jullie samen.
Leuke combinatie samen, heel veel plezier samen! :)

Ik zocht wel echt een connemara maar ze hadden er nog 1 die ze al langer hadden die zag er beter uit.
Rex was net 5 dagen in Nederland en die reis had hem weinig goed gedaan. Plus dat hij ook nog op een markt had gestaan

Oehlala

Re: Rex zijn 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 20:12

hij lijkt ook best wel groot. leuke pony!

koetjeboe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-19 14:07

NenaC schreef:
hij lijkt ook best wel groot. leuke pony!

Hij is ruim 1.50 Kocht hem als 1.50 groot maar denk dat hij wel iets groter is.