Grullo tobiano Paint hengst Mo nog een keer !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 15:15

Hevonen schreef:
Heel mooi paard, mooie foto's, maar is dat zadel niet veel te groot? Het ligt zo ver naar voren.

Veel te groot, ligt op de schouderbladen en zal het paard veel problemen ( gaan) geven bij het correct bewegen om nog maar niet te spreken over schouder en rugklachten. Ook erg jammer van de draw reins aan de shank op de foto's van de Buckskin, dat zijn shortcuts en gadgets die bij een goede, nette training niet gebruikt hoeven te worden.

Tinniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-19 15:26

ElCid schreef:
Hevonen schreef:
Heel mooi paard, mooie foto's, maar is dat zadel niet veel te groot? Het ligt zo ver naar voren.

Veel te groot, ligt op de schouderbladen en zal het paard veel problemen ( gaan) geven bij het correct bewegen om nog maar niet te spreken over schouder en rugklachten. Ook erg jammer van de draw reins aan de shank op de foto's van de Buckskin, dat zijn shortcuts en gadgets die bij een goede, nette training niet gebruikt hoeven te worden.

Zat ik al op te wachten :')
Ik ga toch niet meer met ElCid in discussie.

Jaaa leuk Astrid! :D

Retjethorse schreef:
Het is zo'n gave hengst he! <3 Als ik een Quarter/Paint had, dan zou ik van deze wel een veulen willen... :D En dan zo'n fijn karakter erbij, dubbel en dik zijn gewicht in goud waard.

Ja, ik kan nog steeds niet geloven dat we 2 keer zo’n geluk hebben gehad met het karakter van onze kanjers *\o/*
Zijn planning begint ook erg vol te geraken, ik denk zelfs dat ik stilaan den stop op zn dekseizoen ga moeten zetten!

Berryz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 15:33

Hij blijft echt knap he. Ook nog een kanshebber als ik ooit een veulen wil, al wil ik van die ronde bouw af dat m'n merrie nu heeft :+

Maar volgens mij zou het wel een knap veulen zijn MO z'n stippen + Appy :D

SweetVanille

Re: Grullo tobiano Paint hengst Mo nog een keer !

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 15:45

Ontzettend mooi dier!

Zadel is inderdaad te groot, hiermee rijden is vragen om problemen.

Tinniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-19 16:17

Berryz schreef:
Hij blijft echt knap he. Ook nog een kanshebber als ik ooit een veulen wil, al wil ik van die ronde bouw af dat m'n merrie nu heeft :+

Ja hij valt ook veel bij Appaloosa’s in de smaak idd! Zou iets unieks kunnen uitkomen!
Het enige spijtige daaraan is dat de Amerikaanse stamboeken (APHA en ApHC) elkaar niet accepteren. Als hij dus Amerikaanse appies dekt, krijgen die geen papier. Stom he!

Berryz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 16:18

Tinniie schreef:
Berryz schreef:

Ja hij valt ook veel bij Appaloosa’s in de smaak idd! Zou iets unieks kunnen uitkomen!
Het enige spijtige daaraan is dat de Amerikaanse stamboeken (APHA en ApHC) elkaar niet accepteren. Als hij dus Amerikaanse appies dekt, krijgen die geen papier. Stom he!

De mijne is zoiso geen Amerikaanse Appy, zit zelf in het palomino stamboek, want haar vader was ook een paint

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 17:36

Wauw, wat een plaatje!

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 17:39

Hij is geweldig leuk. Niet normaal hoe meer ik foto’s van hem zie, hoe leuker ik hem nog vind.

En woensdag mag ik hem voor de tweede keer in het echie bewonderen. *\o/*

Kan hij meteen even zijn date (dochter Arany) goedkeuren voor binnen paar maanden :') ben nu al zo benieuwd en 50 procent kans op grullo.

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 19:19

Prachtige dieren heb je! Ook knap hoe je dochtertje met ze omgaat! Super, zo! (Al zou ik het niet aandurven :o )

karin1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 20:28

Heerlijke foto's, wat een prachtig paard, zou hem best wel graag een keer op de foto willen zetten :o

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 20:54

Mo is super bomproof en super schattig met Mona. <3
Ben ook benieuwd naar de veulentjes.

n_love_qwert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 21:58

Ik wil hem hebben.... <3