Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Offline schreef:Elisa2 schreef:Goh ik herinner met Ventje ook nog wel..wat ontzettend sneu dat het zo heeft moeten lopen en wat een tegenslag heb je gehad.
Maar je komt enorm krachtig over en het klinkt alsof je je leven weer goed op de rit hebt.
Ja dat heb ik ook zeker![]()
Maar het gemis en de spijt gaat nooit weg
Jikkeee schreef:Goh, in een keer zie ik een foto en ik denk ''Die ken ik''. Grappig, heb dinsdagavond nog even met je staan praten en mee staan kijken bij je les.
Wist helemaal niet dat dit allemaal gebeurt was joh. Wat zonde van jouw Ventje... Balen ook dat mensen hun beloften niet na komen. Hopelijk kom je snel een nieuwe topper tegen!
Wel nog complimenten aan die fysio... Die heeft het wel heel snel weten op te sporen dat hij net niet helemaal goed was.
IHN schreef:normaal zou ik zeggen..tja...dat is het risico als je een niet gezond paard verkoopt…
maar in dit geval valt mijn bek open....als je je lesklanten al niet meer kunt vertrouwen…..serieus….jammer dat ventje kennelijk een erg lief paard is....zou toch mooi wezen als die een stukkie gaat vliegen of niet….
Electra63 schreef:Leuk dat je terug bent.
Ik vond Ventje een geweldig paard.
Ik heb je eens in OT zien rijden, als ik me goed herinner. Ik volg je op FB, dacht ik.
Ik heb me weleens afgevraagd waar je paarden waren gebleven.
Wat jammer dat het zo gelopen is en wat zal jij je genaaid voelen door je ex-klant.
Ik ken je verder niet, maar je komt op mij over als een pittige, sterke tante, dus het komt zeker goed met jou! Je ex-klant moet zich doodschamen.
Offline schreef:Electra63 schreef:Ja vreselijk hoe mensen kunnen zijn!……….. Je ex-klant moet zich doodschamen.
Citaat:Afschuwelijk dat de afspraken niet nagekomen zijn. Ik snap dat dat heel erg pijnlijk is.
Zodra je je paard verkoopt heb je er niets meer over te zeggen. Je bent je zeggenschap kwijt en in ruil daarvoor heb je een som geld ontvangen. Je kunt aanvullende afspraken wel contractueel vastleggen. Meestal wordt in een dergelijk geval het paard niet verkocht maar in de lease gedaan waarbij jij als eigenaar dan altijd het laatste woord hebt.
Jammer dat je dat niet gedaan hebt. Ik vind dat jij hier ook grote steken hebt laten liggen. Je hebt niet de volle verantwoording genomen voor het welzijn van je paard door je te verdiepen in de mogelijkheden van contracten. Heel naïef. Ik hoop dat het een les is voor jou en anderen. Regel de zaken goed, denk aan het welzijn van je paard. En laat je niet verblinden door de som geld en mooie woorden die mensen bieden.
Abacab schreef:Natuurlijk moet je mensen kunnen vertrouwen op hun woord. Maar ik vrees dat als je de huidige eigenaren nu spreekt ze een heel ander verhaal vertellen. Die gaan je wrs vertellen dat door nieuwe inzichten en een andere behandeling of manier van trainen dit paard vrij is van klachten. Je bent helaas niet de eerst die zo iets overkomt.
Maar hoe is het nu met je paard Tahnee? Hij loopt weer succesvol in de subtop geef je aan. Maar iedereen kent het verhaal van jou en je paard. Juryleden zullen extra kritisch zijn als ze hem zien lopen. Dus als hij niet fit is in de ring zullen ze dat direct laten weten.
Hoe kan het dat hij toch weer mee kan draaien en blijkbaar geen hinder heeft van zijn blessures? Gaat het nu een stuk beter met hem?