Wauw wat een mooi overzicht zeg! Foto nummer 6 blijf ik echt naar kijken. Die maakt mij echt vrolijk, echt een hele bijzondere foto vind ik. Ik vind het sowieso fantastisch met wat een liefde jullie met de paarden om gaan.
Wat een heerlijk topic, na zo veel verlies toch weer de positiviteit opzoeken, dromen najagen en genieten van de prachtige paarden die je hebt (en van elkaar!). Jullie zijn een voorbeeld voor veel paardenmensen in jullie omgang met de dieren.
Wat een heerlijk topic Ik vind het zo mooi om te zien hoe, ondanks veel tegenslagen, positief en dankbaar jullie zijn. Het is jullie gegund om een prachtig 2019 te krijgen!
Meer dan geweldig jaaroverzicht, de wijze waarmee jullie met jullie paarden (en elkaar) omgaan is hartverwarmend. Ik wens jullie een geweldig uiteinde, heel veel geluk, voorspoed, gezondheid en vooral dat jullie overige dromen weer een stapje dichter bij bereikbaarheid komen.
Niets, maar dan ook niets dan goed voor 2019 gewenst!
Mando
Geplaatst: 09-12-18 18:25
2 mooie mensen met hun geweldige liefde voor hun paarden.
Maak er een mooi jaar van lieverds.
gabyfedde
Geplaatst: 09-12-18 18:37
Wow, wat een gave foto’s! Fijn dat het beter gaat nu. Zweden is geweldig, ik woon er al bijna 4 jaar met veel plezier. Waar ergens denken jullie te gaan wonen?
xIrlijn
Geplaatst: 09-12-18 19:42
Wat een mooie foto's! Mooi ook om te lezen (en te zien!) hoe jullie met elkaar en met de paarden de draad weer hebben opgepakt. Heel gaaf hoe jullie samen jullie dromen waar maken. Op naar dat avontuur in Zweden, maar hopelijk eerst nog even flink genieten hier
Eigenlijk vind ik de oneliner van alles wat dit topic nodig heeft... Maarja dat mag natuurlijk niet
Wat een heerlijke platen, en wat heeft Maarten toch een superconnectie met de paardjes... Jouw fotografie groeit enorm, samen gaan jullie mét de paarden zo hard vooruit!
Ik wens jullie echt het allerbeste en allermooiste wat er is voor het nieuwe jaar, én de jaren daarna! En dat jullie droom om naar Zweden te gaan voorspoedig uit mag komen