En vlieg eens heel gauw op met dat je nog te breed bent...je ziet er fantastisch uit hoor! Je mag retetrots zijn op jezelf ket wat je bereikt hebt en met wat je nog bereiken gaat! Ikken het afvalproses heel erg goed, ben zelf ook bezig met afvallen en sinds eind juni tot nu al 35 kilo kwijt dus ik snap je heel goed dat je misschien nog steeds zegt dat je te breed bent, maar dat valt echt 100% mee, je ziet er fantastisch uit en met zo’n lichaam mag je van mij makkelijk op je fjord zitten hoor. Succes met de overige kilo’s welke je nog kwijt wilt, dit lukt je vast en zeker
Leuk een keer op de foto in plaats van de foto maken Marjo Mooie foto's zeg!
Ann_Pam
Geplaatst: 08-12-18 13:45
Wat een knapperd, echt een maatje voor het leven! En je mag trots op jezelf zijn dat je al zoveel bent afgevallen. Jullie zijn een leuk stralend duo samen.
lieke_lineke
Geplaatst: 08-12-18 14:04
Wat een leuke,spontane foto's!
Isabel
Geplaatst: 08-12-18 14:53
Echt prachtige foto’s van een hele knappe fjord! Heel veel respect dat je zoveel bent afgevallen, ik vind je er ook prima op passen
Wat een heerlijke foto's, en ik vind je er meer dan prima oppassen! Hier ook een Karant ruin, een zesjarige, ook beleerd onder het zadel en voor de wagen
Bentee
Geplaatst: 08-12-18 23:01
wat een leuke Fjord! Jullie zien er leuk uit samen. Enne, vind je helemaal niks te breed voor hem hoor